Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 233 to 252 of 409 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
4THE INFLUENCE OF CAUSAL FACTORS AFFECTING DEVIANT WORKPLACE BEHAVIOR ON FREIGHT FORWARDING BUSINESS'S EMPLOYEESChayanid JIWMONGKHONCHAI; ชญานิศ จิวมงคลชัย; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
28The influence of electronic word-of-mouth on brand awareness perceived quality and intention to purchase cosmetic products of customers in BangkokSaniwan WATTANANON; ศนิวาร วัฒนานนท์; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
1INFLUENCE OF EMPLOYEE VALUE PROPOSITION ON EMPLOYEES’ JOB SATISFACTION AND EMPLOYEE ENGAGEMENT: A CASE STUDY OF HOSPITAL MEDICAL PERSONNEL UNDER THE DEPARTMENT OF MENTAL HEALTHPhatchara CHANTANASUKON; พัชรา จันทนะสุคนธ์; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University. Management Sciences
17Influence of Employee-Organization Relationships towards Intention to Stay through Employee Engagement Kanakorn SUKKANTHARAK; คณากร สุขคันธรักษ์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
18INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING TOWARDS SATISFACTION THROUGH INTENTION TO RECOMMEND AND REVISIT OF THAI TOURISTS IN MUSUEM SIAMFonrin CHANAGUMCHOKCHAROEN; ฝนริน ชนะกำโชคเจริญ; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
24The Influence of Gamification Concept on Product Purchasing Intention towards Online Shopping Platform of Consumers in BangkokChinnipha SAWANGCHOM; จิณห์นิภา สว่างโฉม; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
18The influence of green corporate identity and green supply chain management on performance of the international businessSuraporn ONPUTTHA; สุรพร อ่อนพุทธา; Chalermporn SIRIWICHAI; เฉลิมพร สิริวิชัย; Silpakorn University. International College
17The influence of Integrated Marketing Communication and Website Credibility toward Customer's Trust in the E-Marketplace of the OTOP ProductPiyapong SATJAPITAK; ปิยพงษ์ สัจจาพิทักษ์; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
24THE INFLUENCE OF JOB CRAFTING ON JOB PERFORMANCE OF INFORMATION TECHOLOGY EMPLOYEES IN PRIVATE COMPANY IN BANGKOKKrittima EAMBUNNAPONG; กฤติมา เอี่ยมบรรณพงษ์; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; weerapaiboon_w@su.ac.th; weerapaiboon_w@su.ac.th
26The Influence of Leader-Member Exchange and Trust Towards Organizational Citizenship Behavior Through Job Satisfaction of Bank of Ayudhya Public Company Limited in The Western RegionWimonwan CHIANGVILAWAN; วิมลวรรณ เจียงวิลาวัณย์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
2The influence of learning organization towards organizational job performance through innovative behavior of bank for agriculture and agricultural cooperatives: central region branch administration departmentManatsanan BAIKHUNAKON; มนัสนันท์ ใบคุณากร; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
4Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.Nicharee SURIYACHAIMANEKUL; ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
25The influence of online shopping safety and product quality on the trust and loyalty of online customers in bangkok and metropolitan regionRatchanon CHAIJAROEN; รัชชานนท์ ชัยเจริญ; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25The Influence of Organizational factors on Innovative Knowledge Implication for MNCs Automobile in ThailandPhairat BOONSUWAN; ไพรัช บุญสุวรรณ; Chalermporn Siriwichai; เฉลิมพร สิริวิชัย; Silpakorn University. International College
26The Influence of Organizational Justice and Organizational Trust Affecting The Organizational Commitment of Public Sector and Private Sector in The Bangkok AreaPimonrat WONGPOOSAPRAKORN; พิมลรัตน์ วงศ์ภูษาประกร; chalermchai kittisaknavin; เฉลิมชัย กิตติศักดิ์นาวิน; Silpakorn University. Management Sciences
26The Influence of Perceived Advertising Value of Out of Home Media on the E-Loyalty of Netflix subscribers in accordance with the role of E-CRM Wimutkun BUTSABA; วิมุตต์กัญญ์ บุษบา; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
4Influence of Perceived Constructive Organizational Culture which affected Innovative Work Performance of Salespersons in all Bangkok areas as the role in Perceived Behavior Control and Perceived Social SupportPakawat SA-NGUANJEEN; ภควัต สงวนจีน; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
17The Influence of Perceived Empowerment to Service Quality: The role of Cognition - based trust and Affective - based trust of Krungthai Bank (Public company limited), branch office Nakhon Pathom ProvinceKunyakan SAOWACHACRIT; กัญญากาญจน์ เสาวชาคริต; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
4INFLUENCE OF PERCEIVED EXTERNAL ENVIRONMENTS AND ENTREPRENEUR CHARACTERISTICS AFFECTING THE COMPETITIVE ADVANTAGE AND THE SUCCESSFUL OPERATION OF NAM-HOM COCONUT FARMERS IN RATCHABURI PROVINCEWorarat SUPHAMONGKHONCHAI; วรรัตน์ ศุภมงคลชัย; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; Silpakorn University; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
12The Influence of Service Quality towards Customer Loyalty of King Power Group: The Mediating  Role of Customer SatisfactionWorawan RATNPIYANONT; วรวรรณ รัตน์ปิยนนท์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences