Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Subject Business
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 233 to 252 of 409
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
4
THE INFLUENCE OF CAUSAL FACTORS AFFECTING DEVIANT WORKPLACE BEHAVIOR ON FREIGHT FORWARDING BUSINESS'S EMPLOYEES
Chayanid JIWMONGKHONCHAI
;
ชญานิศ จิวมงคลชัย
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
28
The influence of electronic word-of-mouth on brand awareness perceived quality and intention to purchase cosmetic products of customers in Bangkok
Saniwan WATTANANON
;
ศนิวาร วัฒนานนท์
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
1
INFLUENCE OF EMPLOYEE VALUE PROPOSITION ON EMPLOYEES’ JOB SATISFACTION AND EMPLOYEE ENGAGEMENT: A CASE STUDY OF HOSPITAL MEDICAL PERSONNEL UNDER THE DEPARTMENT OF MENTAL HEALTH
Phatchara CHANTANASUKON
;
พัชรา จันทนะสุคนธ์
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Influence of Employee-Organization Relationships towards Intention to Stay through Employee Engagement
Kanakorn SUKKANTHARAK
;
คณากร สุขคันธรักษ์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
INFLUENCE OF EXPERIENTIAL MARKETING TOWARDS SATISFACTION THROUGH INTENTION TO RECOMMEND AND REVISIT OF THAI TOURISTS IN MUSUEM SIAM
Fonrin CHANAGUMCHOKCHAROEN
;
ฝนริน ชนะกำโชคเจริญ
;
WONGLADDA WEERAPAIBOON
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
Silpakorn University. Management Sciences
24
The Influence of Gamification Concept on Product Purchasing Intention towards Online Shopping Platform of Consumers in Bangkok
Chinnipha SAWANGCHOM
;
จิณห์นิภา สว่างโฉม
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
18
The influence of green corporate identity and green supply chain management on performance of the international business
Suraporn ONPUTTHA
;
สุรพร อ่อนพุทธา
;
Chalermporn SIRIWICHAI
;
เฉลิมพร สิริวิชัย
;
Silpakorn University. International College
17
The influence of Integrated Marketing Communication and Website Credibility toward Customer's Trust in the E-Marketplace of the OTOP Product
Piyapong SATJAPITAK
;
ปิยพงษ์ สัจจาพิทักษ์
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
24
THE INFLUENCE OF JOB CRAFTING ON JOB PERFORMANCE OF INFORMATION TECHOLOGY EMPLOYEES IN PRIVATE COMPANY IN BANGKOK
Krittima EAMBUNNAPONG
;
กฤติมา เอี่ยมบรรณพงษ์
;
Wongladda Weerapaiboon
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
Silpakorn University
;
Wongladda Weerapaiboon
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
weerapaiboon_w@su.ac.th
;
weerapaiboon_w@su.ac.th
26
The Influence of Leader-Member Exchange and Trust Towards Organizational Citizenship Behavior Through Job Satisfaction of Bank of Ayudhya Public Company Limited in The Western Region
Wimonwan CHIANGVILAWAN
;
วิมลวรรณ เจียงวิลาวัณย์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
2
The influence of learning organization towards organizational job performance through innovative behavior of bank for agriculture and agricultural cooperatives: central region branch administration department
Manatsanan BAIKHUNAKON
;
มนัสนันท์ ใบคุณากร
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.
Nicharee SURIYACHAIMANEKUL
;
ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
25
The influence of online shopping safety and product quality on the trust and loyalty of online customers in bangkok and metropolitan region
Ratchanon CHAIJAROEN
;
รัชชานนท์ ชัยเจริญ
;
PRAPON PREMTHONGSUK
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
The Influence of Organizational factors on Innovative Knowledge Implication for MNCs Automobile in Thailand
Phairat BOONSUWAN
;
ไพรัช บุญสุวรรณ
;
Chalermporn Siriwichai
;
เฉลิมพร สิริวิชัย
;
Silpakorn University. International College
26
The Influence of Organizational Justice and Organizational Trust Affecting The Organizational Commitment of Public Sector and Private Sector in The Bangkok Area
Pimonrat WONGPOOSAPRAKORN
;
พิมลรัตน์ วงศ์ภูษาประกร
;
chalermchai kittisaknavin
;
เฉลิมชัย กิตติศักดิ์นาวิน
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
The Influence of Perceived Advertising Value of Out of Home Media on the E-Loyalty of Netflix subscribers in accordance with the role of E-CRM
Wimutkun BUTSABA
;
วิมุตต์กัญญ์ บุษบา
;
VIROJ JADESADALUG
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Influence of Perceived Constructive Organizational Culture which affected Innovative Work Performance of Salespersons in all Bangkok areas as the role in Perceived Behavior Control and Perceived Social Support
Pakawat SA-NGUANJEEN
;
ภควัต สงวนจีน
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
viroj_jade@hotmail.com
;
viroj_jade@hotmail.com
17
The Influence of Perceived Empowerment to Service Quality: The role of Cognition - based trust and Affective - based trust of Krungthai Bank (Public company limited), branch office Nakhon Pathom Province
Kunyakan SAOWACHACRIT
;
กัญญากาญจน์ เสาวชาคริต
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
INFLUENCE OF PERCEIVED EXTERNAL ENVIRONMENTS AND ENTREPRENEUR CHARACTERISTICS AFFECTING THE COMPETITIVE ADVANTAGE AND THE SUCCESSFUL OPERATION OF NAM-HOM COCONUT FARMERS IN RATCHABURI PROVINCE
Worarat SUPHAMONGKHONCHAI
;
วรรัตน์ ศุภมงคลชัย
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
Silpakorn University
;
Phrutsaya Piyanusorn
;
ภฤศญา ปิยนุสรณ์
;
PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
;
PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
12
The Influence of Service Quality towards Customer Loyalty of King Power Group: The Mediating Role of Customer Satisfaction
Worawan RATNPIYANONT
;
วรวรรณ รัตน์ปิยนนท์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences