Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 277 to 296 of 409 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
10MARKETING FACTORS THAT AFFECT THE DECISION TO CONSUME PREMIUM FRUIT: CASE STUDY THE CONSUMER IN BANPONG DISTRICT, RATCHABURI PROVINCEDonranut POCHAI; ดลนัสม์ โพธิ์ฉาย; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
26Marketing Mix and Social Value Effecting Samut Songkhram Customers Behaviours in Using Coffeehouse Services  Angkhana YOTWIPAN; อังคะณา ยศวิปาน; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
12Marketing mix factors affecting consumer behavior in using credit cardThanchanok BOONPROM; ธันย์ชนก บุญพรม; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NONG KHAEM BANGKOK PROVINCE' CUSTOMERS BEHAVIORS IN USING KTB DEBIT SMART SHOPPING WITH INSURANCE CARDPhakpoom KODSILA; ภาคภูมิ คชศิลา; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
4Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic. Natcha RIABROY; ณัชชา เรียบร้อย; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; boonmeesrisanga_m@su.ac.th; boonmeesrisanga_m@su.ac.th
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOMNachwicha SAMBOONTIANG; ณัชวิชา สามบุญเที่ยง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
28Marketing Mix Factors affecting the satisfaction of Pet Expo Visitors Among Pet Humanization GroupThitiphan KASEMSUK; ฐิติพรรณ เกษมสุข; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
28MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER’S POINT OF VIEW INFLUENCING THE CUSTOMER ENGAGEMENT IN REAL ESTSTE BUSINESS GROUPPhachara PRAPUNWATTANA; พชร ประพันธ์วัฒนะ; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
26Marketing Strategies Affecting Tops Online Customer EngagementWiraporn WITOONPISARNSIN; วิราภรณ์ วิฑูรย์พิศาลศิลป์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
18Marketing Strategies Influencing Consumers' Purchasing Decision Process A Newly Restaurant Case Study Krua Ban Yai Seafood RestaurantNatwadee HOMBOONYONG; ณัฐวดี หอมบุญยงค์; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
12Marketing Strategies of the Thai Restaurant Business with Michelin Star for Chinese Tourists in Gastronomic Tourism Premrudee CHAIRUNGRUANGSIN; เปรมฤดี ชัยรุ่งเรืองสิน; Chisnupong Sirichodnisakorn; ชิษณุพงศ์ ศิริโชตินิศากร; Silpakorn University. Management Sciences
18MARKETING STRATEGY FOR THE WELL KNOWN HALAL RESTAURANTS IN BANGKOKCharinee ARYUKEN; ชาริณี อายุเคน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING STRATEGY OF MERCHANTS IN WATRAIKHING COMMUNITY MARKETRattanaporn PHO-NGAM; รัตนาพร โพธิ์งาม; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING STRATEGY TO EXPAND THE AUDIENCE : A CASE STUDY OF PRO MUSICA BANDNutchanad SURIYAPRUCKSH; นุชนาถ สุริยพฤกษ์; EK-KARACH CHAROENNIT; เอกราช เจริญนิตย์; Silpakorn University; EK-KARACH CHAROENNIT; เอกราช เจริญนิตย์; Ekguitar@gmail.com; Ekguitar@gmail.com
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCEMontira NOYJEEN; มณทิรา น้อยจีน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17The Meanings and Marketing Strategy Model for Creative Tourism. (Case study:Wat Khanon,Photharam district,Ratchaburi.)Kampanart PETKAEW; กัมปนาท เพชรแก้ว; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
12MEASURING SERVICE QUALITY OF FOREIGN AND THAI CUSTOMERS TOWARD LUXURIOUS SHOPPING MALLS IN BANGKOK THROUGH SERVQUAL  Nattaphol BANGVIROONRAG; ณัฐพล บ่างวิรุฬห์รักษ์; Ardiporn Khemarangsan; อดิพร เขมะรังสรรค์; Silpakorn University. International College
18MEDIA EXPOSURE SERVICE INNOVATION BASE ON APPLICATION AND APPLICATION BEHAVIOR IN LIFESTYLE OF BABY BOOMER IN BANGKOK METROPOLITANKatewalee PRASIT; เกศวลี ประสิทธิ์; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
28The Mediating Role of Work Meaningfulness on the Relationship between Job Characteristics and Intention to Stay of the Employees of Pneumax Company LimitedChuda SRISASALAK; ชุดา ศรีศศลักษณ์; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
25MICE CITY'S MARKETING MODEL DEVELOPMENT TOWARD THE SUCCESS OF DRIVING MICE CITY'S STRATEGY IN NORTHEASTERN REGION OF THAILANDSuratsa THONGMEE; สุรัชสานุ์ ทองมี; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences