Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Subject Business
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 277 to 296 of 409
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
10
MARKETING FACTORS THAT AFFECT THE DECISION TO CONSUME PREMIUM FRUIT: CASE STUDY THE CONSUMER IN BANPONG DISTRICT, RATCHABURI PROVINCE
Donranut POCHAI
;
ดลนัสม์ โพธิ์ฉาย
;
PITAK SIRIWONG
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
Marketing Mix and Social Value Effecting Samut Songkhram Customers Behaviours in Using Coffeehouse Services
Angkhana YOTWIPAN
;
อังคะณา ยศวิปาน
;
Attama Boonpalit
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Marketing mix factors affecting consumer behavior in using credit card
Thanchanok BOONPROM
;
ธันย์ชนก บุญพรม
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NONG KHAEM BANGKOK PROVINCE' CUSTOMERS BEHAVIORS IN USING KTB DEBIT SMART SHOPPING WITH INSURANCE CARD
Phakpoom KODSILA
;
ภาคภูมิ คชศิลา
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic.
Natcha RIABROY
;
ณัชชา เรียบร้อย
;
Manassinee Boonmeesrisa-Nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University
;
Manassinee Boonmeesrisa-Nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
boonmeesrisanga_m@su.ac.th
;
boonmeesrisanga_m@su.ac.th
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOM
Nachwicha SAMBOONTIANG
;
ณัชวิชา สามบุญเที่ยง
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
28
Marketing Mix Factors affecting the satisfaction of Pet Expo Visitors Among Pet Humanization Group
Thitiphan KASEMSUK
;
ฐิติพรรณ เกษมสุข
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
28
MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER’S POINT OF VIEW INFLUENCING THE CUSTOMER ENGAGEMENT IN REAL ESTSTE BUSINESS GROUP
Phachara PRAPUNWATTANA
;
พชร ประพันธ์วัฒนะ
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
jitchumkate@gmail.com
;
jitchumkate@gmail.com
26
Marketing Strategies Affecting Tops Online Customer Engagement
Wiraporn WITOONPISARNSIN
;
วิราภรณ์ วิฑูรย์พิศาลศิลป์
;
JITTAPON CHUMKATE
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Marketing Strategies Influencing Consumers' Purchasing Decision Process A Newly Restaurant Case Study Krua Ban Yai Seafood Restaurant
Natwadee HOMBOONYONG
;
ณัฐวดี หอมบุญยงค์
;
SIRA SRIYOTHIN SRIYOTHIN
;
ศิระ ศรีโยธิน
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Marketing Strategies of the Thai Restaurant Business with Michelin Star for Chinese Tourists in Gastronomic Tourism
Premrudee CHAIRUNGRUANGSIN
;
เปรมฤดี ชัยรุ่งเรืองสิน
;
Chisnupong Sirichodnisakorn
;
ชิษณุพงศ์ ศิริโชตินิศากร
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
MARKETING STRATEGY FOR THE WELL KNOWN HALAL RESTAURANTS IN BANGKOK
Charinee ARYUKEN
;
ชาริณี อายุเคน
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MARKETING STRATEGY OF MERCHANTS IN WATRAIKHING COMMUNITY MARKET
Rattanaporn PHO-NGAM
;
รัตนาพร โพธิ์งาม
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MARKETING STRATEGY TO EXPAND THE AUDIENCE : A CASE STUDY OF PRO MUSICA BAND
Nutchanad SURIYAPRUCKSH
;
นุชนาถ สุริยพฤกษ์
;
EK-KARACH CHAROENNIT
;
เอกราช เจริญนิตย์
;
Silpakorn University
;
EK-KARACH CHAROENNIT
;
เอกราช เจริญนิตย์
;
Ekguitar@gmail.com
;
Ekguitar@gmail.com
12
MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCE
Montira NOYJEEN
;
มณทิรา น้อยจีน
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
The Meanings and Marketing Strategy Model for Creative Tourism. (Case study:Wat Khanon,Photharam district,Ratchaburi.)
Kampanart PETKAEW
;
กัมปนาท เพชรแก้ว
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
MEASURING SERVICE QUALITY OF FOREIGN AND THAI CUSTOMERS TOWARD LUXURIOUS SHOPPING MALLS IN BANGKOK THROUGH SERVQUAL
Nattaphol BANGVIROONRAG
;
ณัฐพล บ่างวิรุฬห์รักษ์
;
Ardiporn Khemarangsan
;
อดิพร เขมะรังสรรค์
;
Silpakorn University. International College
18
MEDIA EXPOSURE SERVICE INNOVATION BASE ON APPLICATION AND APPLICATION BEHAVIOR IN LIFESTYLE OF BABY BOOMER IN BANGKOK METROPOLITAN
Katewalee PRASIT
;
เกศวลี ประสิทธิ์
;
SIRICHAI DEELERS
;
สิริชัย ดีเลิศ
;
Silpakorn University. Management Sciences
28
The Mediating Role of Work Meaningfulness on the Relationship between Job Characteristics and Intention to Stay of the Employees of Pneumax Company Limited
Chuda SRISASALAK
;
ชุดา ศรีศศลักษณ์
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
25
MICE CITY'S MARKETING MODEL DEVELOPMENT TOWARD THE SUCCESS OF DRIVING MICE CITY'S STRATEGY IN NORTHEASTERN REGION OF THAILAND
Suratsa THONGMEE
;
สุรัชสานุ์ ทองมี
;
Kerdsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University. Management Sciences