Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 50 to 69 of 409 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
25CAUSAL RELATIONSHIP FACTORS AFFECTING BUALUANG MBANKIMG USING OF SMALL ENTREPRENEUR IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMRakaya JUNLAWAKANANON; เรขญา จุลวรรคนานนท์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
4A Causal Relationship Model of Entrepreneurial Orientation Market Orientation and Learning Orientation Influence of Business Performance of Transportation in the Eastern Region of ThailandThanaporn THONGNARONG; ธนพร ทองณรงค์; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; Silpakorn University; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
25THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING REPURCHASE INTENTION CONSUMERS OF GENERATION Y IN BELLINEE'S BAKE & BREW, MUANG NAKHON PATHOM BRANCHPaphanat JIRAYUWAT; ปภาณัท จิรายุวัฒน์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17A Causal Relationship Model of the Influences of Service Quality on Customer Satisfaction,Trust, and Loyalty of KTB, Kanchanaburi  BranchSopit MONCHANTHA; โสภิต มนต์ฉันทะ; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
4A Causal Structure Model of Healthy Rice in Thailand: An Exploratory Component Analysis and Loyalty StrategyPoschanan BOONCHUAI; พสชนันท์ บุญช่วย; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
25THE CAUSAL FACTORS INFLUENCING INTENTION TO STAY OF BANGKOK BANK EMPLOYEES IN HEAD OFFICEDonlaphon TEERAWONGSAKUL; ดลพร ธีระวงศ์สกุล; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
28A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONSPasin JIWMONGKHOLCHAI; พศิน จิวมงคลชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
24CAUSES AND RESULTS OF GREEN INNOVATION MANAGEMENT IN THE MANUFACTURING INDUSTRY OF THAILANDYuvadee SIRIYASUB; ยุวดี ศิริยทรัพย์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
4CHANG MANAGEMENT POTENTIAL FOR SUSTAINABLE OF COMMUNITY ENTERPRISE DEVELOPMENTJiratchaya SUKPOKA; จิรัชญา ศุขโภคา; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
1The characteristecs of Power Influencers toward  Purchasing Decision of Customers in Thailand CafesKullanard WORRARATKRITTIKORN; กุลนาถ วรรัฐกฤติกร; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
4Characteristics and Leadership of Social Entrepreneurs Influencing The Effectiveness of Social EnterpriseSupavitar KOOLAUPPAHARD; สุภาวิตา กุลอุปฮาด; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
25The characteristics of innovation in hostel business in Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan Province.Sarayuth MANEERATANA; ศรายุทธ มณีรัตน์; RACHANON TAWEEPHOL; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University. Management Sciences
28The Characteristics of innovation’s perception to Influence the Usage of Online Meeting Applications Amongst Generation Y’s Users in Bangkok.Songsit THETRUNGRUEANG; ทรงสิทธิ์ เทศรุ่งเรือง; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
18CLUSTERING OF FINANCIAL PRODUCT QUALITY PERCEPTION: A CASE STUDY OF SCB PLANET CARD IN BANGKOKJuthaluk KASEM; จุฑาลักษณ์ เกษม; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
17CODE OF ETHICS AND HAPPINESS IN WORKPLACE OF SCHOOL UNDER THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE 8Saowanee SRIBUNPOT; เสาวนีย์ ศรีบรรพต; Nuchnara Rattanasiraprapha; นุชนรา รัตนศิระประภา; Silpakorn University. Education
10COMMUNITY-BASED TOURISM MANAGEMENT CASE STUDY WAT TARN COMMUNITY PA-MOK DISTRICT ANG-THONG PROVINCEJetana PATANACHAN; เจตนา พัฒนจันทร์; Ekarin Phungpracha; เอกรินทร์ พึ่งประชา; Silpakorn University. Archaeology
18A Comparison of Factors influence the acceptance of QR Code adoption in restaurant Kuala Lumpur, Malaysia and Bangkok, ThailandSataporn LERTKAMALA; สถาพร เลิศกมลา; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
25Competencies of Human Resources Executives in Hotel Business : Analysis Using Delphi TechniqueKitikan KOMONWIT; กิติกาญจน์ โกมลวิทย์; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University. Management Sciences
17COMPLEXITY MANAGEMENT CAPABILITY OF SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES (SMEs) IN THAILANDSuchon TIPTIPAKORN; สุชน ทิพย์ทิพากร; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
26CONFLICT AND SATISFACTION IN WORK THAT EFFECTA PERSON'S DECISION RESIGNATION FROM WORKOF A POWER PLANT IN RATCHABURIRungrawe SUBKRIANGKRAI; รุ่งรวี ทรัพย์เกรียงไกร; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences