Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Subject Business
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 50 to 69 of 409
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
25
CAUSAL RELATIONSHIP FACTORS AFFECTING BUALUANG MBANKIMG USING OF SMALL ENTREPRENEUR IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOM
Rakaya JUNLAWAKANANON
;
เรขญา จุลวรรคนานนท์
;
PRAPON PREMTHONGSUK
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
A Causal Relationship Model of Entrepreneurial Orientation Market Orientation and Learning Orientation Influence of Business Performance of Transportation in the Eastern Region of Thailand
Thanaporn THONGNARONG
;
ธนพร ทองณรงค์
;
Chongrug Pariwatnanont
;
จงรัก ปริวัตรนานนท์
;
Silpakorn University
;
Chongrug Pariwatnanont
;
จงรัก ปริวัตรนานนท์
;
PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
;
PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
25
THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING REPURCHASE INTENTION CONSUMERS OF GENERATION Y IN BELLINEE'S BAKE & BREW, MUANG NAKHON PATHOM BRANCH
Paphanat JIRAYUWAT
;
ปภาณัท จิรายุวัฒน์
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
A Causal Relationship Model of the Influences of Service Quality on Customer Satisfaction,Trust, and Loyalty of KTB, Kanchanaburi Branch
Sopit MONCHANTHA
;
โสภิต มนต์ฉันทะ
;
Wongladda Weerapaiboon
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
A Causal Structure Model of Healthy Rice in Thailand: An Exploratory Component Analysis and Loyalty Strategy
Poschanan BOONCHUAI
;
พสชนันท์ บุญช่วย
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University
;
Prasopchai Pasunon
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
pasunon@gmail.com
;
pasunon@gmail.com
25
THE CAUSAL FACTORS INFLUENCING INTENTION TO STAY OF BANGKOK BANK EMPLOYEES IN HEAD OFFICE
Donlaphon TEERAWONGSAKUL
;
ดลพร ธีระวงศ์สกุล
;
WONGLADDA WEERAPAIBOON
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
Silpakorn University. Management Sciences
28
A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONS
Pasin JIWMONGKHOLCHAI
;
พศิน จิวมงคลชัย
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
24
CAUSES AND RESULTS OF GREEN INNOVATION MANAGEMENT IN THE MANUFACTURING INDUSTRY OF THAILAND
Yuvadee SIRIYASUB
;
ยุวดี ศิริยทรัพย์
;
VIROJ JADESADALUG
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University
;
VIROJ JADESADALUG
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
viroj_jade@hotmail.com
;
viroj_jade@hotmail.com
4
CHANG MANAGEMENT POTENTIAL FOR SUSTAINABLE OF COMMUNITY ENTERPRISE DEVELOPMENT
Jiratchaya SUKPOKA
;
จิรัชญา ศุขโภคา
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
viroj_jade@hotmail.com
;
viroj_jade@hotmail.com
1
The characteristecs of Power Influencers toward Purchasing Decision of Customers in Thailand Cafes
Kullanard WORRARATKRITTIKORN
;
กุลนาถ วรรัฐกฤติกร
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Characteristics and Leadership of Social Entrepreneurs Influencing The Effectiveness of Social Enterprise
Supavitar KOOLAUPPAHARD
;
สุภาวิตา กุลอุปฮาด
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
25
The characteristics of innovation in hostel business in Hua Hin District, Prachuap Khiri Khan Province.
Sarayuth MANEERATANA
;
ศรายุทธ มณีรัตน์
;
RACHANON TAWEEPHOL
;
ระชานนท์ ทวีผล
;
Silpakorn University. Management Sciences
28
The Characteristics of innovation’s perception to Influence the Usage of Online Meeting Applications Amongst Generation Y’s Users in Bangkok.
Songsit THETRUNGRUEANG
;
ทรงสิทธิ์ เทศรุ่งเรือง
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
Silpakorn University
;
Nopparat Boonpienpon
;
นพรัตน์ บุญเพียรผล
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
;
BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
18
CLUSTERING OF FINANCIAL PRODUCT QUALITY PERCEPTION: A CASE STUDY OF SCB PLANET CARD IN BANGKOK
Juthaluk KASEM
;
จุฑาลักษณ์ เกษม
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
CODE OF ETHICS AND HAPPINESS IN WORKPLACE OF SCHOOL UNDER THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE 8
Saowanee SRIBUNPOT
;
เสาวนีย์ ศรีบรรพต
;
Nuchnara Rattanasiraprapha
;
นุชนรา รัตนศิระประภา
;
Silpakorn University. Education
10
COMMUNITY-BASED TOURISM MANAGEMENT CASE STUDY WAT TARN COMMUNITY PA-MOK DISTRICT ANG-THONG PROVINCE
Jetana PATANACHAN
;
เจตนา พัฒนจันทร์
;
Ekarin Phungpracha
;
เอกรินทร์ พึ่งประชา
;
Silpakorn University. Archaeology
18
A Comparison of Factors influence the acceptance of QR Code adoption in restaurant Kuala Lumpur, Malaysia and Bangkok, Thailand
Sataporn LERTKAMALA
;
สถาพร เลิศกมลา
;
SIRICHAI DEELERS
;
สิริชัย ดีเลิศ
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
Competencies of Human Resources Executives in Hotel Business : Analysis Using Delphi Technique
Kitikan KOMONWIT
;
กิติกาญจน์ โกมลวิทย์
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
COMPLEXITY MANAGEMENT CAPABILITY OF SMALL AND MEDIUM SIZED ENTERPRISES (SMEs) IN THAILAND
Suchon TIPTIPAKORN
;
สุชน ทิพย์ทิพากร
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
CONFLICT AND SATISFACTION IN WORK THAT EFFECTA PERSON'S DECISION RESIGNATION FROM WORKOF A POWER PLANT IN RATCHABURI
Rungrawe SUBKRIANGKRAI
;
รุ่งรวี ทรัพย์เกรียงไกร
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences