Browsing by Subject Business

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 10 to 29 of 409 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
18The Antecedents and Consequence of Emotional Exhaustion of Hospital Pharmacists in Central RegionPapichaya SONTHICHAI; ปพิชญะ สนธิชัย; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
12The Antecedents and Consequence of Goal Commitment of Provincial Electricity Authority (Central Area) EmployeesPiya SEAMTONG; ปิยะ เสียมทอง; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
4The Antecedents and Consequences of Work Life Balance of Information Technology  Generation Y Employees in Private Company in BangkokJantima KHUNKAMUT; จันทิมา คุณกะมุท; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University; Wongladda Weerapaiboon; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; weerapaiboon_w@su.ac.th; weerapaiboon_w@su.ac.th
26An Application and Extension of the Theory of Planned Behavior to the financial behavior: Evidence from Thai and international workersNarit KERDVIMALUANG; นฤทธิ์ เกิดวิเมลือง; Jantima BANJONGPRASERT; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College
4Assessment of Bachelor of Technology Programs in Hotel Studies (Continuing), Nakhon Pathom Vocational College Using the CIPPI ModelWattanaporn YOTACHAK; วัฒนาภรณ์ โยธาจักร; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
10The association between business preparation of SMEs and business ecosystem that related to the startup firm in ThailandTontakan TANGBORIBOONSUK; ต้นตระการ ตั้งบริบูรณ์สุข; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
24Attitudes and Experiences of Generation Y Consumers in Bangkok Affecting Faith-Based Product and Service Purchases through Online ChannelOnsupak PHATWANG; อรสุภัค ผัดวัง; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
17Automobile Buying Behavior of Consumers in Nakhon PathomTeerapat BOONYA-ARAK; ธีรพัฒน์ บุญญอารักษ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12BABY BOOMERS AND THEIR SHOPPING BEHAVIORS: THE DECISION PROCESS TO PURCHASE ALL PRODUCT THROUGH SOCIAL MEDIAThanyalak SUMANANUSORN; ธัญลักษณ์ สุมนานุสรณ์; Sira    sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
18Bangkok Hoteliers Preparation to Technological Change (AI)Parichat VICHUPARKORNKUL; ปาริฉัตร วิชุภากรณ์กุล; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17Behavior and Motivation Affecting A Decision Making in Traveling and Choosing Accommodation of Big Bike Users in Amphur Hua Hin, Prachuapkhirikhan ProvinceWeerapong CHOOVONGVAN; วีรพงศ์ ชูวงษ์วาลย์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
2BEHAVIOR AND PERCEPTION CHOOSING TO CHOOSING TO USE OF DIGITAL BANKING OF KASIKORNBANK PUBLIC COMPANY LIMITED USERS IN NAKORNPATHOMWeeraporn JUNGSAWAT; วีรภรณ์ จึงสวัสดิ์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
10Behavior and Pattern of Searching via Google Search for Online Purchasing of Consumers in BangkokApiwat AMMARAPAL; อภิวัฒน์ อัมรปาล; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
4Brand image building, brand experience and perceived quality by QR code on label of automotive lubricants influencing brand trust and brand loyaltyDuangkamon TAPTIMHIN; ดวงกมล ทับทิมหิน; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; taninrata@gmail.com; taninrata@gmail.com
4BRAND RECOGNITION OF PRODUCT PLACEMENT IN KOREAN DRAMA “BUSINESS PROPOSAL”Kamonwan SANG-NGERN; กมลวรรณ สังข์เงิน; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
17Business Development Strategies for Acoustic Band in Entertainment : Bangkok EntertainmentPongsatron KUNCHON; พงศธร กุลชล; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17BUSINESS DEVELOPMENT STRETEGIES FOR MUSIC STUDIO IN MUANG CHONBURI DISTRICT Siriporn YOOKAEW; ศิริพร อยู่แก้ว; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
10THE BUSINESS MANAGAMENT OF SMART MOBILITY MASS TRANSPORTATION ON PRIVATE SECTOR IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREASNisachon RATTANAMANEE; นิศาชล รัตนมณี; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
17Business model and marketing strategies of retail shop in areas where migrant workers living. Case study: The minimart at Takhram En, Thamaka, KanchanaburiHattaya YUEAMANPONG; หัทยา เยื่อแม้นพงศ์; Narong Srikriengthong; ณรงค์ ศรีเกรียงทอง; Silpakorn University. Management Sciences
12Buying behavior of customers in Ratchaburi Boriphat BUTNAK; บริพัตร บุตรนาค; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences