Browsing by Author มนัสสินี บุญมีศรีสง่า

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 4 to 10 of 10 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
4Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic. Natcha RIABROY; ณัชชา เรียบร้อย; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; boonmeesrisanga_m@su.ac.th; boonmeesrisanga_m@su.ac.th
17The Meanings and Marketing Strategy Model for Creative Tourism. (Case study:Wat Khanon,Photharam district,Ratchaburi.)Kampanart PETKAEW; กัมปนาท เพชรแก้ว; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
10The Participation of Local Community in Creative Tourism Management at Baanrimklong Community in Mueang District Samut Songkhram ProvinceWathinee SONLOY; วาทินี สนลอย; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
12Service Innovation of Golf Course Entrepreneur: Case Study of Nikanti Golf Club, Muang District, Nakhon Pathom.Papassorn RODYOO; ปภัสสร รอดอยู่; Manassinee Boonmeesrisa-nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
12Service Innovations of Boutique Hotels in Hua-Hin District, Prachuapkhirikhan Province.Thongchai NAMTIP; ธงชัย น้ำทิพย์; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
18Service Quality from Consumer’s Point of View Towards The Science Glassware Business (Case Study : NK Laboratory (Thailand) CO., LTD)Wilasinee CHONGKOLPHUET; วิลาสินี จงกลพืช; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
18Service quality improvement in Kuakarun nursing library, Navamindradhiraj University in 4.0 EraNorabhat CHINAHONG; นรภัทร จินาห้อง; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences