Browsing by Author ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 5 to 22 of 22 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
1Guidelines for Development of Wedding Bands under COVID-19 Situations in BangkokChumnansin PHETRIT; ชำนาญศิลป์ เพ็ชรฤทธิ์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
2Guidelines for the development of the long drum band business forsupport tourism in Nakhon Si Thammarat ProvincePatchara WANTHONG; พัชร วรรณทอง; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
4Guidelines for The Marketing Development of New Independent Pop Artitsts in The Next Normal EraThanawat KERDSRI; ธนวัฒน์ เกิดศรี; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; dr.saksit24@gmail.com; dr.saksit24@gmail.com
2MANAGEMENT GUIDELINES FOR ARTIST DEVELOPMENT: CASE STUDY INDEPENDENT ARTISTSSiriwat CHAISIRI; ศิริวัชร ไชยศิริ; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
18Research and Development of Database Application of Musicians in BangkokNatdanai PANYAWUTHIKRAI; ณัฐดนัย ปัญญาวุฒิไกร; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17SERVICES MARKETING STRATEGY FOR MUSICAL INSTRUMENT BUSINESS IN SONGKHLA AREASupakit SUPATTARACHAIWONG; สุภกิจ สุภัทรชัยวงศ์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17STRATEGIC SUPPORTING PLAN FOR TRADITIONAL THAI MUSIC IN CULTURAL TOURIST ATTRACTIONS IN BANGKOKTritaporn MOOPUNG; ตริตาภรณ์ หมู่ผึ้ง; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17STRATEGY IN DEVELOPING THE SERVICE MARKETING FOR THE OPERA PERFORMANCE BUSINESS ENTREPRENEUR IN THAILANDPitchaya KEMASINGKI; พิชญะ เขมะสิงคิ; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
25A Study of Business Model for Online Teaching Using VTuberWarute PASURAKUL; วรุตม์ ภาสุรกุล; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
24THE STUDY OF ESTABLISHING MUSIC WELLNESS CENTER FOR RELAXATION AND IMPROVEMENT OF LIFE IN CITY ENVIRONMENTWoranad INTAROT; วรนาฎ อินถารต; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; dr.saksit24@gmail.com; dr.saksit24@gmail.com
4The study of guidelines for creating a popular cover music Youtube channelPrerawat YOOPANIAD; พีรวัตน์ อยู่พะเนียด; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; dr.saksit24@gmail.com; dr.saksit24@gmail.com
4The Study of Marketing Guidelines for Performing Concert in form of Live Streaming (Case Study : What the Duck Record Label)Poowadon SANGPOO; ภูวดล แสงภู; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; dr.saksit24@gmail.com; dr.saksit24@gmail.com
17The Study of Marketing Mix for Harp’s Trading toward Thai Customers Akrapong AKRAPRAM; อัครพงศ์ อัครพราหมณ์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
4The study of marketing strategies for alternative plastic wind instruments(case study: Melody Solutions Co., Ltd.)Supatchaya JINANARONG; สุภัชญา จินะณรงค์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; dr.saksit24@gmail.com; dr.saksit24@gmail.com
4A Study of Setting-Up Entertainment and Wellness Services on Digital Platform for ElderlyKrittisak POOLSAWAT; กฤษติศักดิ์ พูลสวัสดิ์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; dr.saksit24@gmail.com; dr.saksit24@gmail.com
17The study of students’ behavior towards academic services in the Arts of Music from Faculty of Music, Silpakorn University Pornphan POTHONG; พรพรรณ โพธิ์ทอง; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
4A STUDY ON GUIDELINES TO ENHANCE THE MARKETING OF ARTISTS UNDER RECORD LABELS TOWARD BECOMING INDEPENDENT ARTISTSPunsikorn TIYAKORN; ปัญสิกรณ์ ติยะกร; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; dr.saksit24@gmail.com; dr.saksit24@gmail.com
17 Studying the Music Buying Behavior for Marketing Strategy on Older People in Yangon, Republic of the Union of MyanmarThet Zaw AUNG; THET ZAW AUNG; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music