Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 10 to 25 of 25
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
2
MANAGEMENT GUIDELINES FOR ARTIST DEVELOPMENT: CASE STUDY INDEPENDENT ARTISTS
Siriwat CHAISIRI
;
ศิริวัชร ไชยศิริ
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music
18
Research and Development of Database Application of Musicians in Bangkok
Natdanai PANYAWUTHIKRAI
;
ณัฐดนัย ปัญญาวุฒิไกร
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music
17
SERVICES MARKETING STRATEGY FOR MUSICAL INSTRUMENT BUSINESS IN SONGKHLA AREA
Supakit SUPATTARACHAIWONG
;
สุภกิจ สุภัทรชัยวงศ์
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music
17
STRATEGIC SUPPORTING PLAN FOR TRADITIONAL THAI MUSIC IN CULTURAL TOURIST ATTRACTIONS IN BANGKOK
Tritaporn MOOPUNG
;
ตริตาภรณ์ หมู่ผึ้ง
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music
17
STRATEGY IN DEVELOPING THE SERVICE MARKETING FOR THE OPERA PERFORMANCE BUSINESS ENTREPRENEUR IN THAILAND
Pitchaya KEMASINGKI
;
พิชญะ เขมะสิงคิ
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music
25
A Study of Business Model for Online Teaching Using VTuber
Warute PASURAKUL
;
วรุตม์ ภาสุรกุล
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music
24
THE STUDY OF ESTABLISHING MUSIC WELLNESS CENTER FOR RELAXATION AND IMPROVEMENT OF LIFE IN CITY ENVIRONMENT
Woranad INTAROT
;
วรนาฎ อินถารต
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
dr.saksit24@gmail.com
;
dr.saksit24@gmail.com
4
The study of guidelines for creating a popular cover music Youtube channel
Prerawat YOOPANIAD
;
พีรวัตน์ อยู่พะเนียด
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
dr.saksit24@gmail.com
;
dr.saksit24@gmail.com
4
The Study of Marketing Guidelines for Performing Concert in form of Live Streaming (Case Study : What the Duck Record Label)
Poowadon SANGPOO
;
ภูวดล แสงภู
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
dr.saksit24@gmail.com
;
dr.saksit24@gmail.com
17
The Study of Marketing Mix for Harp’s Trading toward Thai Customers
Akrapong AKRAPRAM
;
อัครพงศ์ อัครพราหมณ์
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music
4
The study of marketing strategies for alternative plastic wind instruments(case study: Melody Solutions Co., Ltd.)
Supatchaya JINANARONG
;
สุภัชญา จินะณรงค์
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
dr.saksit24@gmail.com
;
dr.saksit24@gmail.com
4
A Study of Setting-Up Entertainment and Wellness Services on Digital Platform for Elderly
Krittisak POOLSAWAT
;
กฤษติศักดิ์ พูลสวัสดิ์
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
dr.saksit24@gmail.com
;
dr.saksit24@gmail.com
17
The study of students’ behavior towards academic services in the Arts of Music from Faculty of Music, Silpakorn University
Pornphan POTHONG
;
พรพรรณ โพธิ์ทอง
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music
28
A STUDY OF THE BUSINESS PLANS OF MUSIC RECREATION CENTERS FOR THE ELDERLY IN BANGKOK METROPOLITAN REGION
Monthien RUNGHIRUN
;
มณเฑียร รุ่งหิรัญ
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
dr.saksit24@gmail.com
;
dr.saksit24@gmail.com
4
A STUDY ON GUIDELINES TO ENHANCE THE MARKETING OF ARTISTS UNDER RECORD LABELS TOWARD BECOMING INDEPENDENT ARTISTS
Punsikorn TIYAKORN
;
ปัญสิกรณ์ ติยะกร
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
dr.saksit24@gmail.com
;
dr.saksit24@gmail.com
17
Studying the Music Buying Behavior for Marketing Strategy on Older People in Yangon, Republic of the Union of Myanmar
Thet Zaw AUNG
;
THET ZAW AUNG
;
Saksit Rachruk
;
ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์
;
Silpakorn University. Music