Browsing by Author เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 13 to 24 of 24 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
17FACTORS AFFECTING DECISION TO PERCHASE VOLUNTARY MOTOR INSURANCE FOR PRIVATE CAR IN MUANG, NAKHONPATHOMOnnuch CHULASINONT; อ่อนนุช จุฬาศินนท์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
1FACTORS AFFECTING THE PURCHASE TO DECISION THE KRUNGTHAI AXA LIFEINSURANCE FOR KRUNGTHAI BANK CUSTORMER,NAKHON PATHOM PROVINCEWassana JUNTA; วาสนา จันทะ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
1Factors effecting the purchase of customer's decision in orderto buy used car at  used car market: Taling Chan, Bangkok.Thunyarath WANNAPIN; ธัญญารัตน์ วรรณพิณ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
4Factors influencing the purchasing behavior of Dell brand notebook computers via Shopee application among working age groups in Sathorn, BangkokRattapong SRICHOY; รัฐพงศ์ ศรีช่วย; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; kreagrit@gmail.com; kreagrit@gmail.com
17FACTORS AFFECTING ONLINE SHOPPING DECISION BEHAVIOR OF CONSUMERS IN MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMChitsanupong SUKKAM; ชิษณุพงศ์ สุกก่ำ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12Marketing mix factors affecting consumer behavior in using credit cardThanchanok BOONPROM; ธันย์ชนก บุญพรม; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NONG KHAEM BANGKOK PROVINCE' CUSTOMERS BEHAVIORS IN USING KTB DEBIT SMART SHOPPING WITH INSURANCE CARDPhakpoom KODSILA; ภาคภูมิ คชศิลา; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOMNachwicha SAMBOONTIANG; ณัชวิชา สามบุญเที่ยง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
18MARKETING STRATEGY FOR THE WELL KNOWN HALAL RESTAURANTS IN BANGKOKCharinee ARYUKEN; ชาริณี อายุเคน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCEMontira NOYJEEN; มณทิรา น้อยจีน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
18Relationship between Motivation and Employee Engagement of Office of Transport and Traffic Policy and Planning EmployeesRujira TANTAPONG; รุจิรา ตัณฑพงษ์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12RELATIONSHIP OF THE MARKETING MIX AND BEHAVIORS OF RESTAURANT CONSUMERS IN RACHABURI PROVINCESasithon POMCHIANGPIN; ศศิธร ป้อมเชียงพิณ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences