Browsing by Author Nammon Ruangrit

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2 to 12 of 12 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
18The Critical thinking results by inquiry-method electronic books for Different abilities In studying science courses of mathayomsuksa 1 studentsNattanun BOONPEN; ณัฐนันท์ บุญเพ็ญ; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Education
17Development of an educational infographic ‘Phra Aphai Mani’ to promote reading comprehension skills for Matthayom 3 studentsKanokon SEEPHEUNG; กนกอร สีผึ้ง; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Education
17Development of online knowledge sharing platform effect on creativity ability of computer graphic specialists in private sector.Patcharin BOONRONG; พัชรินทร์ บุญรอง; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Education
12A Development of Online Training Using Synectic Techniques to Enhance Creative Thinking for Printing Media Design of Students in Bachelor Degree Program in Computer Graphics Majoring in Printing Media DesignBenjawan CHEEVANON; เบญจวรรณ ชีวานนท์; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Education
17A Development of Photograph Learning Activities using Synectics with Social Media Learning to enhance  Creative of Photography  for undergraduate Silpakorn universityRiana WADTAN; เรียนา หวัดแท่น; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Education
12The development of Project-based and Blended Learning activities using group process Learning to Enhance competency in computer programming and Behavior’s team working of Mathayomsuksa 3 StudentsHuttaya THANYAKUNODOM; หัทยา ธัญญคุโณดม; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Education
10EFFECT OF LEARNING MORAL REASON BY USING SOCIAL NETWORK WITH FILM AND KOHLBERG THEORY OF UNDERGRADUATE STUDENTS Wachiraporn KHWAKHONG; วชิราภรณ์ ขวาของ; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Education
2THE EFFECTS OF USING AUGMENTED REALITY BOOK IN GEOGRAPHY SUBJECT OF PRATHOM SUKSA 5 STUDENTSWalaipan JOYCHARAT; วลัยพรรณ จ้อยชารัตน์; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Graduate School
12The study of learning activities and learning behaviors on Thai MOOCSupanee TUPKUR; สุภาณี ทัพขวา; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Education
2THE  EFFECTS  OF  USING  INTERACTIVE E-BOOK  IN  ECOSYSTEM  SUBJECT  OF  MATTAYOMSUKSA  3  STUDENTSNarudee SANGUANPUNYASIRI; นฤดี สงวนปุญญศิริ; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Graduate School
18USING OF MOTION INFOGRAPHIC WITH PROJECT BASED LEARNING IN GEOGRAPHY SUBJECT THAT AFFECTS THE ABILITY TO THINK ANALYTICAL AND COLLABORATE SKILLS OF MATTHAYOMSUKSA ONE STUDENTS IN NARIVITTAYA SCHOOL RATCHABURIChayamorn KLATSAP; ชยามร กลัดทรัพย์; Nammon Ruangrit; น้ำมนต์ เรืองฤทธิ์; Silpakorn University. Education