Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 21 to 40 of 395
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
10
Behavior and Pattern of Searching via Google Search for Online Purchasing of Consumers in Bangkok
Apiwat AMMARAPAL
;
อภิวัฒน์ อัมรปาล
;
JITTAPON CHUMKATE
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Behavior Change of Coffee Shop Entrepreneurs and Consumerson Plastic Waste Reduction Policy, Thailand’s Road Mapon Plastic Waste Management 2018-2030
Patramon RUANGSRI
;
ภัทรมณฑ์ เรืองศรี
;
Sawanya Thammaapipon
;
สวรรยา ธรรมอภิพล
;
Silpakorn University. Management Sciences
2
Behavior of Thai Tourists in Cultural Tourism Chachoengsao Province
Sukanya PUAKSANIT
;
สุกัญญา พวกสนิท
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
BUSINESS COGNITIVE ABILITY OF NEW GENERATION ENTREPRENEUR FOR THAI SMES TOWARDS BUSINESS PERFORMANCE IN THAILAND 4.0
Wilai PHUNGPHOL
;
วิไล พึ่งผล
;
VIROJ JADESADALUG
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
THE BUSINESS MANAGAMENT OF SMART MOBILITY MASS TRANSPORTATION ON PRIVATE SECTOR IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREAS
Nisachon RATTANAMANEE
;
นิศาชล รัตนมณี
;
TANINRAT RATTANAPONGPINYO
;
ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Business model and marketing strategies of retail shop in areas where migrant workers living. Case study: The minimart at Takhram En, Thamaka, Kanchanaburi
Hattaya YUEAMANPONG
;
หัทยา เยื่อแม้นพงศ์
;
Narong Srikriengthong
;
ณรงค์ ศรีเกรียงทอง
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Buying behavior of customers in Ratchaburi
Boriphat BUTNAK
;
บริพัตร บุตรนาค
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
The Canonical Correlation Analysis Between Marketing Mix and Decision Factors to choosing ShopUp website service of Netdesign Host Company Limited
Nid PRASERTPHOL
;
นิจ ประเสริฐผล
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
THE CANONICAL CORRELATION OF DWR4THAI APPLICATE ACCEPTANT TECHNOLOGY AND AGRICULTURIST IN NONTHABURI INTEND TO USE IT FOR DEVELOPING WITH ENDURE COMMUNITY
Pitchaya AMARIT
;
พิชญะ อมฤทธิ์
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
The canonical correlation of technology acceptance and expectations in chosing AirBnB application and website of Thai millenial tourists
Mariya THRAENHART
;
มาริยา เธรนฮาร์ท
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
29
The Canonical Correlation Analysis Between Service Marketing Mix and Domestic Economy for The Investment Decision in Long Term Equity Fund of Krungthai Bank Public Company Limited State Enterprise Employees
Nuch PRASERTPHOL
;
นุช ประเสริฐผล
;
PRASOPCHAI PASUNON
;
ประสพชัย พสุนนท์
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
THE CAPABILITY INNOVATION MANAGEMENT FOR THE SUSTAINABLE ORGANIZATION PERFORMANCE OF THE AGRICULTURAL INDUSTRY IN THAILAND
Sudarat PIMONRATTANAKAN
;
สุดารัตน์ พิมลรัตนกานต์
;
VIROJ JADESADALUG
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
A Casual Relationship Model of Factor Affecting Happiness at Work of Department Stores Employees in Bangkok
Nantiya BOONYAPRAROPCHAI
;
นันทิยา บุญยปรารภชัย
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers Bangkok and metropolitan region
Nantinee BOONYAPRAROPCHAI
;
นันทินี บุญยปรารภชัย
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
CASUAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING THE REPURCHASE OF CAR HIRE PURCHASE SERVICE OF THE CUSTOMERS AT ASIA SERMKIJ LEASING PUBLIC COMPANY LIMITED
Chaipat THATSANA-EKCHIT
;
ชัยภัทร ทัศนเอกจิต
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
Causal and Effectual Factors of Innovative Behavior of Sales Staff in A Life Insurance Company
Pornapa PAKDEETAIPOB
;
พรนภา ภักดีไตรภพ
;
Amarin Tawata
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
2
The Causal Factors Affected to Safety Behavior of Provincial Electricity Authority Hotline Employees in Area 1, 2 and 3 (Central Region)
Ponlagit CHONGWATCHARASATIT
;
พลกิจ จงวัชรสถิตย์
;
WONGLADDA WEERAPAIBOON
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
Causal Factors of Organizational Citizenship Behavior in A Thai Commercial Bank
Nantawan WICHIANCHAI
;
นันทวรรณ วิเชียรฉาย
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
THE CAUSAL FACTORS OF PARTICIPATION THAT INFLUENCE THE PERSONAL PERFORMANCE UNDER THE ISO 9001:2015 STANDARD
Sutinee CHETTAPINIT
;
สุธินี เชฏฐพินิต
;
PANUSCHAGONE SIMAKHAJORNBOON
;
พนัชกร สิมะขจรบุญ
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
THE CAUSAL FACTORS AFFECTING OF ORGANIZATIONAL PERFORMANCE : A CASE STUDY OF KASIKORNTHAI BANK IN BANGKOK METROPOLITAN REGION
Thannarin RUNGSINKUNLAWAT
;
ธัญญ์นลิน รุ่งสินกุลวัฒน์
;
WONGLADDA WEERAPAIBOON
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
Silpakorn University. Management Sciences