Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 21 to 40 of 395 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
10Behavior and Pattern of Searching via Google Search for Online Purchasing of Consumers in BangkokApiwat AMMARAPAL; อภิวัฒน์ อัมรปาล; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
18Behavior Change of Coffee Shop Entrepreneurs and Consumerson Plastic Waste Reduction Policy, Thailand’s Road Mapon Plastic Waste Management 2018-2030Patramon RUANGSRI; ภัทรมณฑ์ เรืองศรี; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
2Behavior of Thai Tourists in Cultural Tourism Chachoengsao ProvinceSukanya PUAKSANIT; สุกัญญา พวกสนิท; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
12BUSINESS COGNITIVE ABILITY OF NEW GENERATION ENTREPRENEUR FOR THAI SMES TOWARDS BUSINESS PERFORMANCE IN THAILAND 4.0 Wilai PHUNGPHOL; วิไล พึ่งผล; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
10THE BUSINESS MANAGAMENT OF SMART MOBILITY MASS TRANSPORTATION ON PRIVATE SECTOR IN BANGKOK AND METROPOLITAN AREASNisachon RATTANAMANEE; นิศาชล รัตนมณี; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
17Business model and marketing strategies of retail shop in areas where migrant workers living. Case study: The minimart at Takhram En, Thamaka, KanchanaburiHattaya YUEAMANPONG; หัทยา เยื่อแม้นพงศ์; Narong Srikriengthong; ณรงค์ ศรีเกรียงทอง; Silpakorn University. Management Sciences
12Buying behavior of customers in Ratchaburi Boriphat BUTNAK; บริพัตร บุตรนาค; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12The Canonical Correlation Analysis Between Marketing Mix and Decision Factors to choosing ShopUp website service of Netdesign Host Company LimitedNid PRASERTPHOL; นิจ ประเสริฐผล; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
10THE CANONICAL CORRELATION OF DWR4THAI APPLICATE ACCEPTANT TECHNOLOGY AND AGRICULTURIST IN NONTHABURI INTEND TO USE IT FOR DEVELOPING WITH ENDURE COMMUNITY Pitchaya AMARIT; พิชญะ อมฤทธิ์; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
18The canonical correlation of technology acceptance and expectations in chosing AirBnB application and website of Thai millenial touristsMariya THRAENHART; มาริยา เธรนฮาร์ท; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
29The Canonical Correlation Analysis Between Service Marketing Mix and Domestic Economy for The Investment Decision in Long Term Equity Fund of Krungthai Bank Public Company Limited State Enterprise EmployeesNuch PRASERTPHOL; นุช ประเสริฐผล; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
10THE CAPABILITY INNOVATION MANAGEMENT FOR THE SUSTAINABLE ORGANIZATION PERFORMANCE OF THE AGRICULTURAL INDUSTRY IN THAILANDSudarat PIMONRATTANAKAN; สุดารัตน์ พิมลรัตนกานต์; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factor Affecting Happiness at Work of Department Stores Employees in BangkokNantiya BOONYAPRAROPCHAI; นันทิยา บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers  Bangkok and metropolitan regionNantinee BOONYAPRAROPCHAI; นันทินี บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
1CASUAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING THE REPURCHASE OF CAR HIRE PURCHASE SERVICE OF THE CUSTOMERS AT ASIA SERMKIJ LEASING PUBLIC COMPANY LIMITEDChaipat THATSANA-EKCHIT; ชัยภัทร ทัศนเอกจิต; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
25Causal and Effectual Factors of Innovative Behavior of Sales Staff in A Life Insurance CompanyPornapa PAKDEETAIPOB; พรนภา ภักดีไตรภพ; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
2The Causal Factors Affected to Safety Behavior of Provincial Electricity Authority Hotline Employees in Area 1, 2 and 3 (Central Region)Ponlagit CHONGWATCHARASATIT; พลกิจ จงวัชรสถิตย์; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences
25Causal Factors of Organizational Citizenship Behavior in A Thai Commercial BankNantawan WICHIANCHAI; นันทวรรณ วิเชียรฉาย; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
1THE CAUSAL FACTORS OF PARTICIPATION THAT INFLUENCE THE PERSONAL PERFORMANCE UNDER THE ISO 9001:2015 STANDARDSutinee CHETTAPINIT; สุธินี เชฏฐพินิต; PANUSCHAGONE SIMAKHAJORNBOON; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL FACTORS​ AFFECTING​ OF​ ORGANIZATIONAL​ PERFORMANCE​ : A​ CASE​ STUDY​ OF​ KASIKORNTHAI​ BANK​ IN​ BANGKOK​ METROPOLITAN​ REGIONThannarin RUNGSINKUNLAWAT; ธัญญ์นลิน รุ่งสินกุลวัฒน์; WONGLADDA WEERAPAIBOON; วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์; Silpakorn University. Management Sciences