Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 255 to 274 of 395 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
26MANAGEMENT COMPETENCIES OF A MODERN AGRICULTURAL ENTREPRENEUR IN RICE COMMODITY GROUPS OF THAILANDNattaphat APIRUNGRUENGSAKUL; ณัฐพัชร์ อภิรุ่งเรืองสกุล; VIROJ JADESADALUG; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
1Management Strategic Indicators to develop a workforce stress reduction approach in organizations undergoing merger and acquisition policies.Tanapat INTAWEE; ธนพัฒน์ อินทวี; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
1MANAGING COLLABORATION IN COMMUNITY CASE STUDY: BAANHATSOMPAEN, RANONG PROVINCEKunyanut POKIRI; กัญญาณัฐ โพธิ์คีรี; PARINYA ROONPHO; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University. Management Sciences
10MARKETING FACTORS THAT AFFECT THE DECISION TO CONSUME PREMIUM FRUIT: CASE STUDY THE CONSUMER IN BANPONG DISTRICT, RATCHABURI PROVINCEDonranut POCHAI; ดลนัสม์ โพธิ์ฉาย; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
26Marketing Mix and Social Value Effecting Samut Songkhram Customers Behaviours in Using Coffeehouse Services  Angkhana YOTWIPAN; อังคะณา ยศวิปาน; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
12Marketing mix factors affecting consumer behavior in using credit cardThanchanok BOONPROM; ธันย์ชนก บุญพรม; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NONG KHAEM BANGKOK PROVINCE' CUSTOMERS BEHAVIORS IN USING KTB DEBIT SMART SHOPPING WITH INSURANCE CARDPhakpoom KODSILA; ภาคภูมิ คชศิลา; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOMNachwicha SAMBOONTIANG; ณัชวิชา สามบุญเที่ยง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
26Marketing Strategies Affecting Tops Online Customer EngagementWiraporn WITOONPISARNSIN; วิราภรณ์ วิฑูรย์พิศาลศิลป์; JITTAPON CHUMKATE; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University. Management Sciences
18Marketing Strategies Influencing Consumers' Purchasing Decision Process A Newly Restaurant Case Study Krua Ban Yai Seafood RestaurantNatwadee HOMBOONYONG; ณัฐวดี หอมบุญยงค์; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
12Marketing Strategies of the Thai Restaurant Business with Michelin Star for Chinese Tourists in Gastronomic Tourism Premrudee CHAIRUNGRUANGSIN; เปรมฤดี ชัยรุ่งเรืองสิน; Chisnupong Sirichodnisakorn; ชิษณุพงศ์ ศิริโชตินิศากร; Silpakorn University. Management Sciences
18MARKETING STRATEGY FOR THE WELL KNOWN HALAL RESTAURANTS IN BANGKOKCharinee ARYUKEN; ชาริณี อายุเคน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING STRATEGY OF MERCHANTS IN WATRAIKHING COMMUNITY MARKETRattanaporn PHO-NGAM; รัตนาพร โพธิ์งาม; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCEMontira NOYJEEN; มณทิรา น้อยจีน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
17The Meanings and Marketing Strategy Model for Creative Tourism. (Case study:Wat Khanon,Photharam district,Ratchaburi.)Kampanart PETKAEW; กัมปนาท เพชรแก้ว; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
18MEDIA EXPOSURE SERVICE INNOVATION BASE ON APPLICATION AND APPLICATION BEHAVIOR IN LIFESTYLE OF BABY BOOMER IN BANGKOK METROPOLITANKatewalee PRASIT; เกศวลี ประสิทธิ์; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
25MICE CITY'S MARKETING MODEL DEVELOPMENT TOWARD THE SUCCESS OF DRIVING MICE CITY'S STRATEGY IN NORTHEASTERN REGION OF THAILANDSuratsa THONGMEE; สุรัชสานุ์ ทองมี; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
12MOBILE BANKING SERVICE CUSTOMER’ S BEHAVIOR OFBANGKOK BANK : NAKHONPATHOM GROUPNawatpumi LEEJAROENKARWIKUN; ณวัฏภูมิ ลี้เจริญกวีคุณ; Krisada Pornprapa; กฤษฎา พรประภา; Silpakorn University. Management Sciences
17MODEL AND BUSINESS STRATEGIES OF THE SMES MANUFACTURER FINISHED FURNITURE OF THAILAND MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOMNawapat PASEESAWAS; นวพรรษ ภาษีสวัสดิ์; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
12MODEL AND MARKETING STRATEGY OF THE MANUFACTURER OF HONEYCOMB RADIATOR CASE STUDY K.P. RADIATOR LIMITED PARTNERSHIPWachirawich SAELEE; วชิรวิชญ์ แซ่ลี่; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences