Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author Silpakorn University. Management Sciences
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 335 to 354 of 395
< previous
next >
Issue Date
Title
Author(s)
12
SAFETY CONDITIONS PROBLEM EFFECTING INTERNATIONAL TOURISTS VISITING BANGKOK IN PARTICIPATING IN TOURISM ACTIVITIES
Siripha CHITPHONG
;
ศิริภา จิตผ่อง
;
Attama Boonpalit
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Saving Skills and Saving Patterns Of Teacher Civilization, Generation X Group Under the Office Of Secondary Educational Service Area 9
Kamonwan MEETAVOEN
;
กมลวัณย์ มีถาวร
;
SAWANYA THAMMAAPIPON
;
สวรรยา ธรรมอภิพล
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
The Scenario of Workforce Development for Support Digital Television of Thailand Industrial in the next 5 years (2016-2020)
Pituk PIRIEW
;
พิทักษ์ ไปเร็ว
;
Numchai Thanupon
;
นำชัย ทนุผล
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Selling Strategy of Insurance Debit Card of Krung Thai Bank Employees. Case Study of Krungthai Bank at Baan Pong, Ratchaburi Province.
Nicharee KHUMKAEW
;
ณิชารีย์ ขำแก้ว
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
A SERVICE DESIGN STRATEGY TO ENHANCE NEW NORMAL CUSTOMER EXPERIENCE FOR LUXURY CHAIN BEACH HOTELS IN ANDAMAN COAST OF THAILAND
Phisunt TINAKHAT
;
ภิสันติ์ ตินะคัต
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Service Innovation of Golf Course Entrepreneur: Case Study of Nikanti Golf Club, Muang District, Nakhon Pathom.
Papassorn RODYOO
;
ปภัสสร รอดอยู่
;
Manassinee Boonmeesrisa-nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
Service Innovation which Affected the Acceptance of Car Parking Application of Users in Bangkok
Chanidapa KHUMRAHONG
;
ชนิดาภา ขำระหงษ์
;
JITTAPON CHUMKATE
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Service Innovations of Boutique Hotels in Hua-Hin District, Prachuapkhirikhan Province.
Thongchai NAMTIP
;
ธงชัย น้ำทิพย์
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Service marketing strategies that influence the decision to use the computer repair shop of Bang Khae population Bangkok
Supansa YOTSANG
;
สุพรรษา ยศแสง
;
SIRA SRIYOTHIN SRIYOTHIN
;
ศิระ ศรีโยธิน
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
SERVICE QUALITY AND CORPORATE IMAGE AFFECTING DECISION MARKING TO USE SERVICES TMBTHANACHART BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKORNPATHOM
Sucharat BOONPRAKONG
;
สุชารัตน์ บุญประคอง
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
Service Quality and Customer's Loyalty Effecting Word of Mouth Communication in Chinese Banquet Business in Suphanburi Province
Suriyon KARAWEK
;
สุริยน การะเวก
;
Attama Boonpalit
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
SERVICE QUALITY DEVELOPMENT PLAN OF THAI TOUR GUIDES TOWARDS ASEAN FRAMEWORK AGREEMENTON SERVICES (AFAS)
Kluaymai SUMUNG
;
กล้วยไม้ สุมังค์
;
Santhipharp Khamsa-ard
;
สันติภาพ คำสะอาด
;
Silpakorn University. Management Sciences
2
Service Quality Effecting Returning Guest Staying at 5 Stars Hotel in Bangkok
Sopittha TEMRAT
;
โศภิษฐา เต็มรัตน์
;
ATTAMA BOONPALIT
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Service Quality from Consumer’s Point of View Towards The Science Glassware Business (Case Study : NK Laboratory (Thailand) CO., LTD)
Wilasinee CHONGKOLPHUET
;
วิลาสินี จงกลพืช
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
Service quality improvement in Kuakarun nursing library, Navamindradhiraj University in 4.0 Era
Norabhat CHINAHONG
;
นรภัทร จินาห้อง
;
MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
SITUATIONS PROBLEMS AND GUIDED DEVELOPMENT SERVICES QUALITY OF ENTREPRENEUR SWISS VALLEY HIP RESORT SUAN PHUNG RATCHABURI
Janjira MALA
;
จันจิรา มาลา
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
Smart Factory Management with Lean Automation for a High-Performance and Sustainable Organization in the Food Industry
Wannachai THURAPANG
;
วรรณชัย ธุระแพง
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
Social Construct of Meaning, Source of Meaning and Guidelines for Service Quality in Krungthai Bank Public Company Limited Kraiphet Branch in Muang District, Ratchaburi Province
Penpiya KONGSOMBOON
;
เพ็ญพิญาณ์ คงสมบูรณ์
;
PITAK SIRIWONG
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND CONSTRUCTION TO HAPPINESS AT WORK OF GENERATION Y EMPLOYEE IN AN INSURANCE COMPANY FROM RATCHABURI PROVINCE
Noppawan JINAPARIWATARPORN
;
นพวรรณ จินะปริวัตอาภรณ์
;
Chisnupong Sirichodnisakorn
;
ชิษณุพงศ์ ศิริโชตินิศากร
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
The Social Construction of Meaning, Source of Meaning and the Good Practical Ways to Promote Participation in Voluntary Activities of Mahidol University International College Students
Threepak PATTARASUMUN
;
ตรีภักดิ์ ภัทรสุมันต์
;
PITAK SIRIWONG
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences