Browsing by Title

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1538 to 1557 of 4866 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
4The Effects of Using Digital Storytelling Learning Activities to Enhance English Reading Comprehension Ability of Grade 12 StudentsNaritsara PROMRIN; นริศรา พรมริน; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
10Effects of Using English Project Works to Enhance English Speaking Skills of Grade 12 StudentsAlisa JUNPLENG; อลิษา จันทร์เปล่ง; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University. Education
12EFFECTS OF USING EXTENSIVE READING ACTIVITIES ON THE DEVELOPMENT OF ENGLISH READING COMPREHENSION SKILLS OF GRADE SEVEN STUDENTSSupithsara KUMATA; ศุภิสรา กุมาทะ; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University. Education
1THE EFFECTS OF USING GEO – INQUIRY PROCESS ON FUTURE THINKING ABILITIES OF TENTH GRADE STUDENTS ENROLLING IN SOUTHEAST ASIA WORLD COURSEPawanrat THUNYAPHON; ปวันรัตน์ ธัญญะผล; KANLAYA TIENWONG; กัลยา เทียนวงศ์; Silpakorn University. Education
12EFFECTS OF USING GRAPHIC ORGANIZER TECHNIQUE TO ENHANCE UNDERGRADUATE STUDENTS’ ENGLISH CRITICAL READING SKILLSSunitra SATHONGEAY; สุนิตรา สะทองอ้าย; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University. Education
4EFFECTS OF USING HISTORICAL METHOD ON THE ABILITIES OF USING PRIMARY SOURCES AS EVIDENCE IN CONSTRUCTING KNOWLEDGE ABOUT THE PAST AND ATTITUDE TOWARDS LOCAL HISTORY STUDIES OF UPPER SECONDARY STUDENTSWatcharapol NAKTHAB; วัชรพล นาคทับ; Sasiphat Champa; ศศิพัชร จำปา; Silpakorn University; Sasiphat Champa; ศศิพัชร จำปา; pp_pises@yahoo.com; pp_pises@yahoo.com
24The Effects of Using Murdoch Integrated Approach (MIA) to Improve English Reading Comprehension Abilities of Grade Six Students Phatcharaporn BOONROUNGROD; ภัชราภรณ์ บุญเรืองรอด; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
18EFFECTS OF USING OPEN EDUCATIONAL RESOURCESWITH PROJECT-BASED LEARNING AND SYNECTICS TECHNIQUETO ENHANCE THE ABILITY TO CREATE MEDIA AS CREATIVE TEAMWORK OF UNDERGRADUATE STUDENT , EDUCATIONAL PROGRAM  IN EDUCATION TECHNOLOGYNapaporn POOTCHAKRAN; นภาพร ปุจฉาการ; Eknarin Bangthamai; เอกนฤน บางท่าไม้; Silpakorn University. Education
17EFFECTS OF USING PROBLEM SOLVING PROCESS WITH WEB APPLICATION FOR EDUCATION TO ENHANCE WEB PROGRAMMING ABILITY IN MATTHAYOM 5 STUDENTS    Charat PHONGCHAROEN; จรัส พงเจริญ; Sitthichai Laisema; สิทธิชัย ลายเสมา; Silpakorn University. Education
1THE EFFECTS OF USING ROLE PLAY ACTIVITIES TO ENHANCE ENGLISH SPEAKING SKILLS OF LEVEL 1 VOCATIONAL CERTIFICATE STUDENTSSomruedee KHAMPHASEE; สมฤดี คำภาษี; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University. Education
4THE EFFECTS OF USING ROLE PLAY AND VIDEOS TO ENHANCE ENGLISH SPEAKING ABILITIES OF VOCATIONAL CERTIFICATE STUDENTSPapatchaya ORNDANG; ปพัชญา อ่อนแดง; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; sxuneeta@hotmail.com; sxuneeta@hotmail.com
12EFFECTS OF USING ROLE-PLAY ACTIVITIES IN LEARNING AND TEACHING MANAGEMENT TO DEVELOP ENGLISH SPEAKING ABILITIES FOR LEARNERS OF ENGLISH FOR COMMUNICATION COURSERossukhon THOAUBON; รสสุคนธ์ โทอุบล; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University. Education
24The Effects of Using Somebody Wanted But So Then (SWBST) Technique to Improve English Reading Comprehension Abilities of The Sixth GradersThanawan JANTHAISONG; ธนวรรณ เจนไธสง; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
12EFFECTS OF USING SQ3R STRATEGY AND E-BOOK TO ENHANCE READING COMPREHENSION SKILLS FOR GRADE 6 STUDENTSPathitta SATTAPHUTHORN; ปทิตตา สัตตภูธร; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University. Education
25THE EFFECTS OF USING SQ6R TECHNIQUE AND AUTHENTIC MATERIALS FOR IMPROVING GRADE SIX STUDENTS’ READING COMPREHENSION SKILLSKamolpan PRASERTSILP; กมลพรรณ ประเสริฐศิลป์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University. Education
24The Effects of Using Supplementary English Reading Exercises with KWL-Plus Technique to Develop English Reading Comprehension skills of Grade Ten StudentsSurasak KUEMRAM; สุรศักดิ์ เกือมรัมย์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
10Effects of Using Task-Based Learning to Develop English Speaking Abilities of Grade Seven StudentsRungnapa JITTASINNAWA; รุ่งนภา จิตตสินนวา; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University. Education
24The Effects of Using Task-Based Learning with Vocabulary Learning Strategies to Develop English Reading Comprehension Skills of the Twelfth-Grade StudentsChanokkan YATHIP; ชนกกานต์ ยาทิพย์; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
4THE EFFECTS OF USING TASK-BASED READING INSTRUCTIONS TO ENHANCE ENGLISH READING COMPREHENSION ABILITIES OF VOCATIONAL CERTIFICATE STUDENTS AT PHETCHABUN TECHNICAL COLLEGE Darika KAMMEE; ดาริกา คำมี; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; sxuneeta@hotmail.com; sxuneeta@hotmail.com
24THE EFFECTS OF USING THE DIRECTED READING THINKING ACTIVITY (DR-TA) STRATEGY WITH LOCAL CONTEXTUAL READING TEXTS TO DEVELOP READING COMPREHENSION SKILLS OF NINTH GRADE STUDENTS Wipawinee PUNTUTA; วิภาวินี พันธุตา; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; Silpakorn University; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; writejoeynow@yahoo.com; writejoeynow@yahoo.com