Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17FACTORS INFLUENCING CLOTHING PURCHASING DECISION IN BOBEA AREA OF RETAIL BUSINESSPatipa PETSIRI; ปฏิพาร์ เพชรศิริ; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
17Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online storeAtit WONGWAITRAKARN; อาทิตย์ ว่องไวตระการ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
12DECISION TO BUY FEED ADDITIVES FOR SWINE OF INDEPENDENT SWINE FARMERS IN THE AREA 7 OF THAILANDSuparat VICHIANSARN; สุภารัตน์ วิเชียรสาร; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
26Factors affecting decision to purchase 7-seater personal car  auction license plates of consumers in Nakhon Pathom ProvinceDisorn BUAWECH; ดิศรณ์ บัวเวช; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
26Factors Influencing Consumers' Purchasing Decision in Consignment Products at Cafe Amazon in SuphanburiMontika PREETIPRASONG; มณฑิกา ปรีติประสงค์; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
26Omni Channel Marketing Affecting the Purchase Decisions  from Suan Dusit Home BakeryChatchaporn KLANGCHOM; ชัชฌาพร กลางโฉม; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
26The Study of Factors Affecting Buying Decisions about Shopping Online of Consumers in Nakhon Pathom ProvinceThamonwan SOMPONG; ธมลวรรณ สมพงศ์; PRACHUAB KLOMJIT; ประจวบ กล่อมจิตร; Silpakorn University. Engineering and Industrial Technology
18Service Quality from Consumer’s Point of View Towards The Science Glassware Business (Case Study : NK Laboratory (Thailand) CO., LTD)Wilasinee CHONGKOLPHUET; วิลาสินี จงกลพืช; MANASSINEE BOONMEESRISA-NGA; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University. Management Sciences
1The characteristecs of Power Influencers toward  Purchasing Decision of Customers in Thailand CafesKullanard WORRARATKRITTIKORN; กุลนาถ วรรัฐกฤติกร; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
4FACTORS OF DIGITAL LITERACY AND ACCEPTANCE OF TECHNOLOGY INFLUENCING DECISION TO BUY DIGITAL LOTTERY TICKETS. THROUGH THE "PAOTANG" APPLICATION OF CONSUMERS IN BANGKOKNatipas JUNTRASORN; นธิภาส จันทรศร; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com