Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
10MARKETING FACTORS THAT AFFECT THE DECISION TO CONSUME PREMIUM FRUIT: CASE STUDY THE CONSUMER IN BANPONG DISTRICT, RATCHABURI PROVINCEDonranut POCHAI; ดลนัสม์ โพธิ์ฉาย; PITAK SIRIWONG; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCEMontira NOYJEEN; มณทิรา น้อยจีน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOMNachwicha SAMBOONTIANG; ณัชวิชา สามบุญเที่ยง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
18Service marketing strategies that influence the decision to use the computer repair shop of Bang Khae population BangkokSupansa YOTSANG; สุพรรษา ยศแสง; SIRA    SRIYOTHIN SRIYOTHIN; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University. Management Sciences
18Factors Affecting Decision Making to invest in Digital Salak on MyMo of the Government Savings Bank CustomersNuengruethai CHAIYALA; หนึ่งฤทัย ไชยลา; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
1Re-purchase Decision of Consumers: Case study of Toyota NakhonPathom’s Toyota Dealer Co., Ltd.’s CustomersWanassaporn BUBPHATHONG; วนัสพร บุบผาทอง; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University. Management Sciences