Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4STRATEGIC LEADERSHIP OF SCHOOL ADMINISTRATOR AND QUALITY MANAGEMENT SYSTEM IN WORLD CLASS STANDARD SECONDARY SCHOOL UNDER THE SECONDARY EDUCATIONAL SERVICE AREA OFFICE BANGKOK 1Natdanai KAEWLEK; ณัฐดนัย แก้วเล็ก; Prasert Intarak; ประเสริฐ อินทร์รักษ์; Silpakorn University; Prasert Intarak; ประเสริฐ อินทร์รักษ์; p_intarak@yahoo.co.th; p_intarak@yahoo.co.th
4THE STUDY OF KNOWLEDGE AND COMPREHENSION OF ACCOUNTING PRACTICES FOR INVESTMENT IN DIGITAL ASSET OF THE ACCOUNTANTS IN BANGKOK.Araya TEMEESINLAPIN; อารยา เตมีศิลปิน; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Silpakorn University; Phornpravee Chansuwan; พรปรวีณ์ ชาญสุวรรณ; Chansuwan_P@su.ac.th; Chansuwan_P@su.ac.th
4Creative Tourism for Elderly Tourists in the old town area along the Phetchaburi River, Phetchaburi ProvincePhimduean SUWAN; พิมพ์เดือน สุวรรณ; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; b_manassinee@hotmail.com; b_manassinee@hotmail.com
4Assessment of Bachelor of Technology Programs in Hotel Studies (Continuing), Nakhon Pathom Vocational College Using the CIPPI ModelWattanaporn YOTACHAK; วัฒนาภรณ์ โยธาจักร; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4INFLUENCE OF PERCEIVED EXTERNAL ENVIRONMENTS AND ENTREPRENEUR CHARACTERISTICS AFFECTING THE COMPETITIVE ADVANTAGE AND THE SUCCESSFUL OPERATION OF NAM-HOM COCONUT FARMERS IN RATCHABURI PROVINCEWorarat SUPHAMONGKHONCHAI; วรรัตน์ ศุภมงคลชัย; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; Silpakorn University; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH
28A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONSPasin JIWMONGKHOLCHAI; พศิน จิวมงคลชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
28Factors Affecting The Repurchase intentions Of Meat Retailers In Udon Thani's Fresh MarketOatsadawut SOMPHITHAK; อัษฎาวุธ สมพิทักษ์; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
28The Characteristics of innovation’s perception to Influence the Usage of Online Meeting Applications Amongst Generation Y’s Users in Bangkok.Songsit THETRUNGRUEANG; ทรงสิทธิ์ เทศรุ่งเรือง; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH