Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 21 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17Front Office Turnover in Hotel Industry.Case study: Five star hotel in tourism area of Bangkok  ThailandNisakorn TRIWANIT; นิสากรณ์ ตริวณิชย์; Pichet Teeranuson; พิเชฐ ธีรานุสนธิ์; Silpakorn University. International College
12The Factors of customer who choose credit card or debit card for payment when they are go broadNathida RERNGGASETTAKORN; ณธิดา เริงเกษตรกรณ์; Keatkhamjorn Meekanon; เกียรติกำจร มีขนอน; Silpakorn University. International College
17The Perspectives of  Into-Plane Fuelling Staff  on Accident Causation and Effective Factor of Accident Reduction : A Case Study of Bangkok  Aviation Fuel Services Public Company LimitedPunorn CHATCHAWANPUN; พันธ์อร ชัชวาลย์พันธ์; Naritphol Boonyakiat; ณฤทธิ์พล บุณยเกียรติ; Silpakorn University. International College
12MEASURING SERVICE QUALITY OF FOREIGN AND THAI CUSTOMERS TOWARD LUXURIOUS SHOPPING MALLS IN BANGKOK THROUGH SERVQUAL  Nattaphol BANGVIROONRAG; ณัฐพล บ่างวิรุฬห์รักษ์; Ardiporn Khemarangsan; อดิพร เขมะรังสรรค์; Silpakorn University. International College
12THE SUITABLE MODEL OF ACCOMMODATION FOR TOURISM IN SONGKHLA OLD TOWN Yingrak CHAKCHAROEN; ยิ่งรัก จักรเจริญ; Sippanan Nuanla-ong; สิปปนันท์ นวลละออง; Silpakorn University. International College
12AN EMPIRICAL STUDY OF THE FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS’ PURCHASE INTENTION OF DIGITAL CAMERATattep SINJANAKHOM; ทัตเทพ สิญจนาคม; Jantima Banjongprasert; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College
17 The Perspective on the Effects of Trade Barriers on Shrimp Exporting IndustryPornsupa TUPNOY; พรสุภา ทัพน้อย; Ardiporn Khemarangsan; อดิพร เขมะรังสรรค์; Silpakorn University. International College
12Service provider’s perception of Chinese tourist behaviorManassavee JARUROJPAKORN; มนัสวี จารุโรจน์ปกรณ์; Keatkhamjorn Meekanon; เกียรติกำจร มีขนอน; Silpakorn University. International College
12The investigation of Shoppers' intention in purchasing online global brandWarissara VITOONPHUN; วริศรา วิฑูรย์พันธุ์; Keatkhamjorn Meekanon; เกียรติกำจร มีขนอน; Silpakorn University. International College
29An Examination of Destination Competitiveness and Tourist Experience from the International Tourists' Perspective: The Implications for International Tourist Advocacy towards the DestinationComtas TASSAWA; คมทัศน์ ทัศวา; Jantima BANJONGPRASERT; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College