Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 31-40 of 376 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online storeAtit WONGWAITRAKARN; อาทิตย์ ว่องไวตระการ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
17The influence of Integrated Marketing Communication and Website Credibility toward Customer's Trust in the E-Marketplace of the OTOP ProductPiyapong SATJAPITAK; ปิยพงษ์ สัจจาพิทักษ์; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
12Environmental factor in supporting young entrepreneur: The case study of student faculty of Management Science, Silpakorn University Phetchaburi Information Technology CampusSamkansud SIHATULANONT; สำคัญสุด สีหตุลานนท์; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
17THE TRANSFORMATIONAL LEADERSHIP OF SOMSAKWITTAYA SCHOOL'S ADMINISTRATORSittiporn SOMBOONSAP; สิทธิพร สมบูรณ์ทรัพย์; Vorarkarn Suksoodkeay; วรกาญจน์ สุขสดเขียว; Silpakorn University. Education
17STRATEGIC SUPPORTING PLAN FOR TRADITIONAL THAI MUSIC IN CULTURAL TOURIST ATTRACTIONS IN BANGKOKTritaporn MOOPUNG; ตริตาภรณ์ หมู่ผึ้ง; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17Business Development Strategies for Acoustic Band in Entertainment : Bangkok EntertainmentPongsatron KUNCHON; พงศธร กุลชล; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
12The Causal Relationship and Effect of Learning Organization Competencies : An Empirical Evidence of Thailand Textile IndustryChatcharawan MEESUBTHONG; ชัชราวรรณ มีทรัพย์ทอง; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University. Management Sciences
2PROGRAM DEVELOPMENT FOR SMART AGRIPRENEURSHIPOF STUDENT AGRIBUSINESSYingsak KRAIPINIT; ยิ่งศักดิ์ ไกรพินิจ; THIRAWAT CHANTUK; ธีระวัฒน์ จันทึก; Silpakorn University. Management Sciences
12DEVELOPMENT MODEL OF ESTABLISHING SMART FARMER IN ORGANIC FARM BUSINESS OF THAILAND 4.0Morakhot KAMPHEANGPHET; มรกต กำแพงเพชร; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
12PRODUCT AND SERVICE PURCHASING BEHAVIORS OF SHOPEE APPLICATION’S USERS IN THAILANDNattakan KONGKAEM; ณัฐกานต์ กองแก้ม; Amarin Tawata; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences