Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 41-50 of 376 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
...
2
3
4
5
6
7
8
...
38
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
17
MODEL AND BUSINESS STRATEGIES OF THE SMES MANUFACTURER FINISHED FURNITURE OF THAILAND MUANG DISTRICT, NAKHON PATHOM
Nawapat PASEESAWAS
;
นวพรรษ ภาษีสวัสดิ์
;
PITAK SIRIWONG
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
PROBLEMS AND GUIDELINES FOR THE DEVELOPMENT OF A LA CART RESTAURANT CASE STUDY ON HEIY HANG’S TOM YUM PORKNOODLE SOUP RESTAURANT
Parassada RUANGPOO
;
ปรรถรัฐศฎา เรืองภู
;
Chisnupong Sirichodnisakorn
;
ชิษณุพงศ์ ศิริโชตินิศากร
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND CONSTRUCTION TO HAPPINESS AT WORK OF GENERATION Y EMPLOYEE IN AN INSURANCE COMPANY FROM RATCHABURI PROVINCE
Noppawan JINAPARIWATARPORN
;
นพวรรณ จินะปริวัตอาภรณ์
;
Chisnupong Sirichodnisakorn
;
ชิษณุพงศ์ ศิริโชตินิศากร
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Coperration member behavior using the thongphaphum Cooeration Serviced in Kanchanaburi
Bordin KLOMWONG
;
บดินทร์ กล่อมวงศ์
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Factors Affecting "DUCATI" Brand Loyalty of Consumers in Bangkok Metropolitan Region
Praphatson MANGGONGIM
;
ประภัสสร มังกรกิม
;
Jittapon Chumkate
;
จิตพนธ์ ชุมเกตุ
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
SITUATIONS PROBLEMS AND GUIDED DEVELOPMENT SERVICES QUALITY OF ENTREPRENEUR SWISS VALLEY HIP RESORT SUAN PHUNG RATCHABURI
Janjira MALA
;
จันจิรา มาลา
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Automobile Buying Behavior of Consumers in Nakhon Pathom
Teerapat BOONYA-ARAK
;
ธีรพัฒน์ บุญญอารักษ์
;
Kreagrit Ampavat
;
เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Factors Affecting Trust of E-Marketplace in Thailand
Kacheenuch SAWASDINAM
;
ขจีนุช สวัสดินาม
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
A Causal Relationship Model of the Influences of Service Quality on Customer Satisfaction,Trust, and Loyalty of KTB, Kanchanaburi Branch
Sopit MONCHANTHA
;
โสภิต มนต์ฉันทะ
;
Wongladda Weerapaiboon
;
วงศ์ลัดดา วีระไพบูลย์
;
Silpakorn University. Management Sciences
17
Strategies of Vanda Orchid Farm Business Operation in Kanchanaburi Province
Nichanan YOOSRI
;
นิชานันท์ อยู่ศรี
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
Discover
Author
1
Denchai Artidcharoenchai
Subject
24
Administrative and support servic...
15
Management and administration
13
ส่วนประสมทางการตลาด
11
Marketing Mix
10
การตัดสินใจซื้อ
10
คุณภาพการบริการ
9
Other service activities
9
การยอมรับเทคโนโลยี
8
Accommodation and food service ac...
8
Service Quality
.
next >
Date issued
51
2023
33
2022
18
2021
50
2020
68
2019
1
2018
1
2016