Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 222 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
3
4
...
23
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2
Development of Physics 1 Learning Deficiency Using Smartphone
Mongkolchai Banlid
;
มงคลชัย บรรณ์ฤทธิ์
;
Panjai Tantatsanawong
;
ปานใจ ธารทัศนวงศ์
;
Silpakorn University. Graduate School
11
Increasing of Brand Image through Customer Visual Perception Case Study Black Sugar
Khanisorn ANGTHONG
;
คณิศร อ่างทอง
;
Nuchnapang Keonil
;
นุชนภางค์ แก้วนิล
;
Silpakorn University. Graduate School
12
The Factors of customer who choose credit card or debit card for payment when they are go broad
Nathida RERNGGASETTAKORN
;
ณธิดา เริงเกษตรกรณ์
;
Keatkhamjorn Meekanon
;
เกียรติกำจร มีขนอน
;
Silpakorn University. International College
12
MEASURING SERVICE QUALITY OF FOREIGN AND THAI CUSTOMERS TOWARD LUXURIOUS SHOPPING MALLS IN BANGKOK THROUGH SERVQUAL
Nattaphol BANGVIROONRAG
;
ณัฐพล บ่างวิรุฬห์รักษ์
;
Ardiporn Khemarangsan
;
อดิพร เขมะรังสรรค์
;
Silpakorn University. International College
12
THE SUITABLE MODEL OF ACCOMMODATION FOR TOURISM IN SONGKHLA OLD TOWN
Yingrak CHAKCHAROEN
;
ยิ่งรัก จักรเจริญ
;
Sippanan Nuanla-ong
;
สิปปนันท์ นวลละออง
;
Silpakorn University. International College
12
AN EMPIRICAL STUDY OF THE FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS’ PURCHASE INTENTION OF DIGITAL CAMERA
Tattep SINJANAKHOM
;
ทัตเทพ สิญจนาคม
;
Jantima Banjongprasert
;
จันทิมา บรรจงประเสริฐ
;
Silpakorn University. International College
12
Service provider’s perception of Chinese tourist behavior
Manassavee JARUROJPAKORN
;
มนัสวี จารุโรจน์ปกรณ์
;
Keatkhamjorn Meekanon
;
เกียรติกำจร มีขนอน
;
Silpakorn University. International College
12
The investigation of Shoppers' intention in purchasing online global brand
Warissara VITOONPHUN
;
วริศรา วิฑูรย์พันธุ์
;
Keatkhamjorn Meekanon
;
เกียรติกำจร มีขนอน
;
Silpakorn University. International College
12
THE STRATEGY DEVELOPMENT OF CREATIVE CITY IN RICE FARMING TO STRENGTHEN THE COMMUNITY'S FARMERS OF CHAI NAT PROVINCE
Kittichai UDOMSAKSRI
;
กิตติชัย อุดมศักดิ์ศรี
;
Wanawee Boonkoum
;
วรรณวีร์ บุญคุ้ม
;
Silpakorn University. Education
12
Processes for Tourism Management by The Folklore of the Community
Sudarat TANTA-ARIYA
;
สุดารัตน์ ตัณฑะอาริยะ
;
SIRINA JITCHARAT
;
ศิริณา จิตต์จรัส
;
Silpakorn University. Education
Discover
Subject
15
Administrative and support servic...
11
Management and administration
8
Accommodation and food service ac...
8
ส่วนประสมทางการตลาด
7
Marketing Mix
7
Other service activities
6
Marketing and advertising
5
COVID-19
5
Education
5
Hotel, restaurant and catering
.
next >
Date issued
51
2023
33
2022
18
2021
50
2020
68
2019
1
2018
1
2016