Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
17Influences of the marketing mix and online Marketing communication tools that affected on consumer perception of purchasing decision via the online storeAtit WONGWAITRAKARN; อาทิตย์ ว่องไวตระการ; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
12The Canonical Correlation Analysis Between Marketing Mix and Decision Factors to choosing ShopUp website service of Netdesign Host Company LimitedNid PRASERTPHOL; นิจ ประเสริฐผล; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences
10The factors that impact dormitory rental decision in Krathumban, SamutsakornChitchanok KANSING; ชิดชนก กันสิงห์; Santidhorn Pooripakdee; สันติธร ภูริภักดี; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING KRUNG THAI BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKHONPATHOM PROVINCEMontira NOYJEEN; มณทิรา น้อยจีน; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12MARKETING MIX FACTORS AFFECTING THE GOVERNMENT SAVINGS BANK’S CUSTOMER DECISION IN USING CREDIT CARD BANGLEN BRANCH NAKHON PATHOMNachwicha SAMBOONTIANG; ณัชวิชา สามบุญเที่ยง; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12Buying behavior of customers in Ratchaburi Boriphat BUTNAK; บริพัตร บุตรนาค; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
12Consumer's behaviors in buying secondhand car in Lopburi provinceKundach SIRIPHAP; กุญช์เดชณ์ ศิริภาพ; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences
26PURCHASING GOODS BEHAVIOR THROUGH FACEBOOK LIVE APPLICATION CASE STUDY : RESERVE ROOM SHARE BEAUTIFUL DRESSES LIGHT PRICE BY NANG-NOO-BAISHA FANPAGEOrnanong KHIAOCHAAON; อรอนงค์ เขียวฉอ้อน; Krisada Pornprapa; กฤษฎา พรประภา; Silpakorn University. Management Sciences
26FACTORS AFFECTING DECISION MAKING OF SELF-EMPLOYED TO BE INSURED UNDER SECTION 40 OF THE SOCIAL SECURITY ACTCASE STUDY : RATCHABURI PROVINCEChamaiporn UPA; ชไมพร อุปะ; Krisada Pornprapa; กฤษฎา พรประภา; Silpakorn University. Management Sciences