Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 10 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4Factors influencing the purchasing behavior of Dell brand notebook computers via Shopee application among working age groups in Sathorn, BangkokRattapong SRICHOY; รัฐพงศ์ ศรีช่วย; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; kreagrit@gmail.com; kreagrit@gmail.com
12MARKETING STRATEGY TO EXPAND THE AUDIENCE : A CASE STUDY OF PRO MUSICA BANDNutchanad SURIYAPRUCKSH; นุชนาถ สุริยพฤกษ์; EK-KARACH CHAROENNIT; เอกราช เจริญนิตย์; Silpakorn University; EK-KARACH CHAROENNIT; เอกราช เจริญนิตย์; Ekguitar@gmail.com; Ekguitar@gmail.com
24GUIDELINES FOR CONSERVATION AND CREATIVE TOURISM DEVELOPMENT:  UTHAI THANI PROVINCE, THAILANDYanatorn TEANTHAWORN; ญาณาธร เธียรถาวร; Tippawan Tangpoonsupsiri; ทิพวัลย์ ตั้งพูนทรัพย์ศิริ; Silpakorn University; Tippawan Tangpoonsupsiri; ทิพวัลย์ ตั้งพูนทรัพย์ศิริ; tippawan.t@gmail.com; tippawan.t@gmail.com
22MASCOT STRATEGIES FOR PROMOTING RECREATION TOURISM,AND SPORTS IN CREATIVE CITIES OF DESIGN:A CASE STUDY OF BANGKOK METROPOLITANManeewan CHATAWANICH; มณีวรรณ ชาตวนิช; Kanit Kheovichai; คณิต เขียววิชัย; Silpakorn University; Kanit Kheovichai; คณิต เขียววิชัย; KHEOVICHAI_K@SU.AC.TH; KHEOVICHAI_K@SU.AC.TH
28Exploring the Importance of Online Marketing Strategies and Online Social Media Usage Behavior of Generation Z Target Group for EventsAtippakan JORAPONG; อธิปการย์ จรพงค์; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
28Guidelines for Girl Love TV Series as a Popular Genre in Thailand’s Entertainment IndustryPiyaphat THA-IN; ปิยาภัสดิ์ ทะอินทร์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; dr.saksit24@gmail.com; dr.saksit24@gmail.com
28Guidelines for Developing the Operations of Independent Artists: A Case Study of RenisaraSahasawat TANSUCHART; สหสวรรษ ตันสุชาติ; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; dr.saksit24@gmail.com; dr.saksit24@gmail.com
22E-SERVICE QUALITY WHICH AFFECTED CUSTOMER E-LOYALTY TO USE READAWRITE ONLINE NOVEL PLATFORM IN ACCORDANCE WITH THE ROLE OF TECHNOLOGY ACCEPTANCEKanyawee SAKULTHONG; กัญญาวีร์ สกุลทอง; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
22Strategies for Organizing Recreational Tourism Routes to Create Attractiveness for Tourist Attractions in Mi Le CityYuanyuan CHEN; Yuanyuan CHEN; Kanit Kheovichai; คณิต เขียววิชัย; Silpakorn University; Kanit Kheovichai; คณิต เขียววิชัย; KHEOVICHAI_K@SU.AC.TH; KHEOVICHAI_K@SU.AC.TH
22Strategy of Recreational Sport Tourism for increasing Family Income in GanZiDuo DAI; Duo DAI; Rome Wongprasert; โรม วงศ์ประเสริฐ; Silpakorn University; Rome Wongprasert; โรม วงศ์ประเสริฐ; WONGPRASERT_R@SU.AC.TH; WONGPRASERT_R@SU.AC.TH