Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
11Increasing of Brand Image through Customer Visual Perception Case Study Black SugarKhanisorn ANGTHONG; คณิศร อ่างทอง; Nuchnapang Keonil; นุชนภางค์ แก้วนิล; Silpakorn University. Graduate School
17A STUDY ON PUBLIC PARTICIPATION IN  TOWN CONSERVATION AND REVITALIZATION PLANNING FOR LAEM POH COMMUNITY, PATTANI PROVINCE.Wa-El JAH-MA; วาเอล เจะมะ; SITTHIPORN PIROMRUEN; สิทธิพร ภิรมย์รื่น; Silpakorn University. Architecture
17BUSINESS DEVELOPMENT STRETEGIES FOR MUSIC STUDIO IN MUANG CHONBURI DISTRICT Siriporn YOOKAEW; ศิริพร อยู่แก้ว; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
17STRATEGIC SUPPORTING PLAN FOR TRADITIONAL THAI MUSIC IN CULTURAL TOURIST ATTRACTIONS IN BANGKOKTritaporn MOOPUNG; ตริตาภรณ์ หมู่ผึ้ง; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University. Music
25Factors Influencing Sports Tourists' Intention to Participate in Trail Running ActivitiesKunakorn PLUENGTUK; คุณากร เปลื้องทุกข์; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University. Management Sciences
25THE CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF FACTORS AFFECTING REPURCHASE INTENTION CONSUMERS OF GENERATION Y IN BELLINEE'S BAKE & BREW, MUANG NAKHON PATHOM BRANCHPaphanat JIRAYUWAT; ปภาณัท จิรายุวัฒน์; Kreagrit Ampavat; เกริกฤทธิ์ อัมพะวัต; Silpakorn University. Management Sciences