Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.003 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
10Factors Affecting Intention to Use Payment Services by QR Codes of RetailersOrawan NIYOMMANGMEE; อรวรรณ นิยมมั่งมี; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
18TECHNOLOGY ACCEPTANCE AND INFORMATION SYSTEM QUALITY AFFECTING DECISION TO USE CORPORATE INCOME TAX FILING SERVICE ONLINE TAXPAYER OF BUSINESS INDUSTRYPhathamaphorn BUMRUNGPONE; ปฐมาภรณ์ บำรุงผล; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
18MEDIA EXPOSURE SERVICE INNOVATION BASE ON APPLICATION AND APPLICATION BEHAVIOR IN LIFESTYLE OF BABY BOOMER IN BANGKOK METROPOLITANKatewalee PRASIT; เกศวลี ประสิทธิ์; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
18Factors Affecting Decision Making to invest in Digital Salak on MyMo of the Government Savings Bank CustomersNuengruethai CHAIYALA; หนึ่งฤทัย ไชยลา; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
18FACTORS AFFECTING INTENTION TO USE ELECTRONIC SERVICE VIA MOBILE BANKING OF GOVERMENT SAVING BANK IN RATCHABURI PROVINCE Nattapol SUTTISAKSRI; ณัฐพล สุทธิศักดิ์ศรี; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
18The canonical correlation of technology acceptance and expectations in chosing AirBnB application and website of Thai millenial touristsMariya THRAENHART; มาริยา เธรนฮาร์ท; PRASOPCHAI PASUNON; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University. Management Sciences