Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Subject การตลาดสื่อสังคมออนไลน์
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 2 of 2
Issue Date
Title
Author(s)
28
Exploring the Importance of Online Marketing Strategies and Online Social Media Usage Behavior of Generation Z Target Group for Events
Atippakan JORAPONG
;
อธิปการย์ จรพงค์
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA MARKETING AND BRAND EXPERIENCE STRATEGIES AFFECTING ON BRAND LOYALTY THROUGH CUSTOMER BRAND ENGAGEMENT AND BRAND EQUITY OF INSTANT NOODLES PRODUCTS
Sirilak KITSOPA
;
ศิริลักษณ์ กิจโสภา
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com