Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Subject QUALITY OF SERVICE
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 2 of 2
Issue Date
Title
Author(s)
10
QUALITY OF SERVICE THAT AFFECTS THE INTENTION OF CUSTOMER TO REPURCHASEBANK OF AYUDHYA PUBLIC COMPANY LIMITEDA CASE STUDY OF BANGKOK METROPOLITAN AREA,REGION 203
Varassiya SUPHATHANACHOTIPONG
;
วรัสสิญา ศุภธนโชติพงศ์
;
Santidhorn Pooripakdee
;
สันติธร ภูริภักดี
;
Silpakorn University. Management Sciences
26-Sep-2559
ความคาดหวังและความพึงพอใจของผู้ปกครองที่มีต่อคุณภาพการให้บริการของ สถาบันกวดวิชาสแควร์พลัส จังหวัดกาญจนบุรี
พิมพิสุทธิ, ณัฐวุฒิ
;
Pimpisut, Nattawut