Browsing by Author พนัชกร สิมะขจรบุญ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 5 to 9 of 9 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
24The Influence of Hybrid Work Model on Intellectual Capital and Innovative Work BehaviorCholthicha JAOWILAS; ชลธิชา เจ้าวิลาส; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
24Management approach for hybrid working efficiencyYuwadee LEENOY; ยุวดี ลีน้อย; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
10Organizational culture for being to be high performance organization of Bangkok Hospital Sanamchan Nakhonpathom Province: Q Methodology  Jitima JANSAWASPONG; จิติมา เจนสวัสดิ์พงศ์; PANUSCHAGONE SIMAKHAJORNBOON; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University. Management Sciences
4Person factors and marketing mix factors influencing the purchase decision of foreclosed properties of a bank in the area of Ratchaburi ProvinceKittisak PUTCHAKARN; กิตติศักดิ์ ปุจฉาการ; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
28Social Media Tourism Influencers: The Impact of Credibility on Attitudes and Behavioral IntentionsNattharaphan JINDAKUL; ณัฐทราภรรณ์ จินดากุล; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH