Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-4 of 4 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12The Relationship of Corporate Image and Effective Communication Strategy on Customer's Brand Loyalty of Chang BeerNopparat NILPRAPAT; นพรัตน์ นิลประพัฒน์; TANINRAT RATTANAPONGPINYO; ธนินท์รัฐ รัตนพงศ์ภิญโญ; Silpakorn University. Management Sciences
25SERVICE QUALITY AND CORPORATE IMAGE AFFECTING DECISION MARKING TO USE SERVICES TMBTHANACHART BANK PUBLIC COMPANY LIMITED IN NAKORNPATHOMSucharat BOONPRAKONG; สุชารัตน์ บุญประคอง; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
4FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO USE COMMERCIAL LOANS OF  SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES  AT KASIKORN BANK IN BANG KHAE BANGKOKKattika RATTANASANTAYAKUL; กัตติกา รัตนสันตยากุล; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
4Factors influencing the intention to buy condominiums along the MRT Blue Line Bang Sue - Tha Phra for future residence and investment.Kanokwan BERKBAN; กนกวรรณ เบิกบาน; Sira    Sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; Silpakorn University; Sira    Sriyothin Sriyothin; ศิระ ศรีโยธิน; sira@ms.su.ac.th; sira@ms.su.ac.th