Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-7 of 7 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
28-Jul-2559การรับรู้คุณภาพบริการที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีในการใช้บริการของลูกค้าธนาคารออมสิน สาขาสำนักราชดำเนินบันดาลสิน, กีรติ; BANDARNSIN, KIRATI
3-Aug-2559ปัจจัยที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของผู้ใช้บริการธุรกิจคาร์แคร์ ในกรุงเทพมหานครรื่นมล, ไชยพศ; Chaiyapoj, Ruenmol
5-Aug-2559ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อความพึงพอใจของผู้ป่วยต่อบริการใน แผนกอายุรกรรมโรคมะเร็งโรงพยาบาลบ้านแพ้วแก้วกระจ่าง, บุษราคัม; KAEWKRAJANG, BUSSARAKHAM
12Social Construction of Meaning, Source of Meaning and The Guideline of Quality Service By Krung Thai Bank Staff, Khathathorn Branch, Mueang District, Ratchaburi ProvinceSasinan SUKKANTHARAK; ศศินันท์ สุขคันธรักษ์; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University. Management Sciences
12THE PROBLEMS AND DEVELOPMENTAL APPROACHES IN QUALITYMANAGEMENT OF KRUNGTHAI BANK EMPLOYEES SRISURIYAWONGBRANCH RATCHABURI PROVINCEPornnarin LIMTHASITSAKUL; พรนรินทร์ ลิ้มฐาสิทธิ์สกุล; PARINYA ROONPHO; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University. Management Sciences
18A Study of Needs Wants in Service Quality of Energy DrinkSarunya ARYUBKEN; ศรัญญา อายุบเคน; Attama Boonpalit; อัฏฐมา บุญปาลิต; Silpakorn University. Management Sciences
4SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOKSarinyo SODSEE; สริณโญ สอดสี; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th