Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-7 of 7 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
28-Jul-2559
การรับรู้คุณภาพบริการที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีในการใช้บริการของลูกค้าธนาคารออมสิน สาขาสำนักราชดำเนิน
บันดาลสิน, กีรติ
;
BANDARNSIN, KIRATI
3-Aug-2559
ปัจจัยที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของผู้ใช้บริการธุรกิจคาร์แคร์ ในกรุงเทพมหานคร
รื่นมล, ไชยพศ
;
Chaiyapoj, Ruenmol
5-Aug-2559
ปัจจัยที่มีความสัมพันธ์ต่อความพึงพอใจของผู้ป่วยต่อบริการใน แผนกอายุรกรรมโรคมะเร็งโรงพยาบาลบ้านแพ้ว
แก้วกระจ่าง, บุษราคัม
;
KAEWKRAJANG, BUSSARAKHAM
12
Social Construction of Meaning, Source of Meaning and The Guideline of Quality Service By Krung Thai Bank Staff, Khathathorn Branch, Mueang District, Ratchaburi Province
Sasinan SUKKANTHARAK
;
ศศินันท์ สุขคันธรักษ์
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
THE PROBLEMS AND DEVELOPMENTAL APPROACHES IN QUALITYMANAGEMENT OF KRUNGTHAI BANK EMPLOYEES SRISURIYAWONGBRANCH RATCHABURI PROVINCE
Pornnarin LIMTHASITSAKUL
;
พรนรินทร์ ลิ้มฐาสิทธิ์สกุล
;
PARINYA ROONPHO
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
A Study of Needs Wants in Service Quality of Energy Drink
Sarunya ARYUBKEN
;
ศรัญญา อายุบเคน
;
Attama Boonpalit
;
อัฏฐมา บุญปาลิต
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOK
Sarinyo SODSEE
;
สริณโญ สอดสี
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
Discover
Author
1
BANDARNSIN, KIRATI
1
Chaiyapoj, Ruenmol
1
KAEWKRAJANG, BUSSARAKHAM
1
บันดาลสิน, กีรติ
1
รื่นมล, ไชยพศ
1
แก้วกระจ่าง, บุษราคัม
Subject
3
Business
3
SERVICE QUALITY
2
Krung Thai Bank
2
Quality Service
2
Social Construct of Meaning
2
การให้ความหมาย
2
ความพึงพอใจ
2
ธนาคารกรุงไทย
1
Accommodation and food service ac...
1
assurance
.
next >
Date issued
3
2500 - 2559
3
2019 - 2099