Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author เกิดศิริ เจริญวิศาล
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 14 to 18 of 18
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
1
A SERVICE DESIGN STRATEGY TO ENHANCE NEW NORMAL CUSTOMER EXPERIENCE FOR LUXURY CHAIN BEACH HOTELS IN ANDAMAN COAST OF THAILAND
Phisunt TINAKHAT
;
ภิสันติ์ ตินะคัต
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
THE STRATEGIES FOR DEVELOPING DESTINATION FOR MEETING, INCENTIVE TRAVEL, CONVENTION AND EXHIBITION IN SONGKHLA PROVINCE
Nootchanate KANSAMUT
;
นุชเนตร กาฬสมุทร์
;
Kerdsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
THAILAND'S MICE PROGRAM COMPETENCY DEVELOPMENT GUIDELINES FOR HIGHER DIPLOMA STUDENTS
Orachorn WONGPAN-NGAM
;
อรชร ว่องพรรณงาม
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University. Management Sciences
12
The Influencing factors of service quality of flight attendants for low cost airlines
Phannakorn SATKULWANITCH
;
พรรณกร ศาตรกุลวณิชย์
;
Kerdsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University. Management Sciences
10
Value Co-Creation Strategy to Enhance Customer's Engagement of 3 Stars Hotels in Pattaya City
Sutha PONGTHAWORNPINYO
;
สุธา พงศ์ถาวรภิญโญ
;
Kerdsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University. Management Sciences