Browsing by Subject COVID-19

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 4 to 8 of 8 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
1HUMAN CAPITAL DEVELOPMENT GUIDELINE FOR INTERNATIONAL HOTEL CHAINS AFTER COVID-19 PANDEMIC.Phinyada PEETIWAN; ภิญญดา ปีติวรรณ; RACHANON TAWEEPHOL; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University. Management Sciences
18Impact and Adaptation in Export Orchid Business after Coronavirus Disease 2019 : A case study of the companyin Ratchaburi ProvinceNawarit TUMMUANG; นวฤทธิ์ ตุ้มม่วง; Sawanya Thammaapipon; สวรรยา ธรรมอภิพล; Silpakorn University. Management Sciences
4Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic. Natcha RIABROY; ณัชชา เรียบร้อย; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; boonmeesrisanga_m@su.ac.th; boonmeesrisanga_m@su.ac.th
1A SERVICE DESIGN STRATEGY TO ENHANCE NEW NORMAL CUSTOMER EXPERIENCE FOR LUXURY CHAIN BEACH HOTELS IN ANDAMAN COAST OF THAILANDPhisunt TINAKHAT; ภิสันติ์ ตินะคัต; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
4The study of marketing strategies for alternative plastic wind instruments(case study: Melody Solutions Co., Ltd.)Supatchaya JINANARONG; สุภัชญา จินะณรงค์; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; Silpakorn University; Saksit Rachruk; ศักดิ์สิทธิ์ ราชรักษ์; dr.saksit24@gmail.com; dr.saksit24@gmail.com