Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-9 of 9 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12EFFECTS OF USING SQ3R STRATEGY AND E-BOOK TO ENHANCE READING COMPREHENSION SKILLS FOR GRADE 6 STUDENTSPathitta SATTAPHUTHORN; ปทิตตา สัตตภูธร; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University. Education
12EFFECTS OF USING EXTENSIVE READING ACTIVITIES ON THE DEVELOPMENT OF ENGLISH READING COMPREHENSION SKILLS OF GRADE SEVEN STUDENTSSupithsara KUMATA; ศุภิสรา กุมาทะ; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University. Education
18THE DEVELOPMENT OF ENGLISH READING COMPREHENSION SKILL OF UNDERGRATUATES THROUGH EXTENSIVE READING INTEGRATINGWITH READING STRATEGIES INSTRUCTIONWikrom CHUNTARAJIT; วิกรม จันทรจิตร; Patteera Thienpermpool; ภัทร์ธีรา เทียนเพิ่มพูล; Silpakorn University. Education
4The Development of English Interactive Approach and Collaborative Learning Instructional Model for Enhancing Reading Comprehension Ability and Happiness Learning of Undergraduate StudentsThiranan PANSUPPAWAT; ถิรนันท์ ปานศุภวัชร; Ubonwan Songserm; อุบลวรรณ ส่งเสริม; Silpakorn University; Ubonwan Songserm; อุบลวรรณ ส่งเสริม; Ubonwan.su@gmail.com; Ubonwan.su@gmail.com
4The Effects of Cooperative Learning Management Using Jigsaw II Techniques and Schema Theory to Enhance English Reading Comprehension Skills of Grade Eight Students.Saksit TUNKHAMNOI; ศักดิ์สิทธิ์ ตุ่นคำน้อย; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; sxuneeta@hotmail.com; sxuneeta@hotmail.com
24THE EFFECT OF USING MURDOCH INTEGRATED APPROACH (MIA) TOGETHER WITH GAMIFICATION TO ENHENCE ENGLISH READING COMPREHENSION OF GRADE 7 STUDENTSNapawan MUNGSERI; นภวรรณ มุ่งเสรี; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; Silpakorn University; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; writejoeynow@yahoo.com; writejoeynow@yahoo.com
24Development of Grade 9 Students' English Reading Comprehension Achievement through the Use of Reciprocal Teaching and GamificationPiyatida MEECHAKA; ปิยธิดา มีชะคะ; Patteera Thienpermpool; ภัทร์ธีรา เทียนเพิ่มพูล; Silpakorn University; Patteera Thienpermpool; ภัทร์ธีรา เทียนเพิ่มพูล; thienpermpool@gmail.com; thienpermpool@gmail.com
24The Effects of Using Murdoch Integrated Approach (MIA) to Improve English Reading Comprehension Abilities of Grade Six Students Phatcharaporn BOONROUNGROD; ภัชราภรณ์ บุญเรืองรอด; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com
24The Effects of Using Somebody Wanted But So Then (SWBST) Technique to Improve English Reading Comprehension Abilities of The Sixth GradersThanawan JANTHAISONG; ธนวรรณ เจนไธสง; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; Silpakorn University; Soranabordin Prasansaph; สรณบดินทร์ ประสารทรัพย์; tea9796@hotmail.com; tea9796@hotmail.com