Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-15 of 15 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
1Niche Strategy and Niche Strategic Implementation for small business in the Hospitality Industry: An empirical investigationNitirat MALEEWAT; นิติรัฐ มาลีวัตร; Jantima Banjongprasert; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College
1CRITICAL FACTORS OF ONLINE INTERNATIONAL RUNNING EVENT INFLUENCING PARTICIPANTS BEHAVIORSNalin SIMASATHIANSOPHON; นลิน สีมะเสถียรโสภณ; Chalermporn Siriwichai; เฉลิมพร สิริวิชัย; Silpakorn University. International College
1Exploring the effects of branding, online factors and motivational factors on online impulse buying of beauty products :An application of Stimulus-Organism- Response modelPunchaya HIRANRITHIKORN; ปุณชญา หิรัญฤทธิกร; Jantima Banjongprasert; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College
1THE EFFECT OF EMPLOYEE ENGAGEMENT ON ORGANIZATIONAL PERFORMANCE IN MULTINATIONAL COMPANY (MNCS) IN THAILANDNgaochai SUNGMALA; เงาใจ สังข์มาลา; AMARA VERAWAT; อมรา วีระวัฒน์; Silpakorn University. International College
1FACTORS OF WORKERS’ CONTRIBUTIONS AFFECTING ONSOCIAL ENTERPRISE PERFORMANCEPawaris MAKERD; ปวริศร์ มาเกิด; Chalermporn Siriwichai; เฉลิมพร สิริวิชัย; Silpakorn University. International College