Search


Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 5381-5390 of 5446 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
22THE DEVELOPMENT OF CRITICAL READING ABILITY IN MATTHAYOMSUKSA 6 WITH QUEST'S QUESTION METHOD AND GAMIFICATION TECHNIQUEManita SALAY; มานิตา สาเหล้; Kingkarn Buranasinvattanakul; กิ่งกาญจน์ บูรณสินวัฒนกูล; Silpakorn University; Kingkarn Buranasinvattanakul; กิ่งกาญจน์ บูรณสินวัฒนกูล; Kie-49@hotmail.com; Kie-49@hotmail.com
22THE DEVELOPMENT OF THAI LITERATURE ANALYTICAL READING ABILITIES OF MATTHAYOMSUKSA 3 STUDENTS BY RADEC MODELNawaponr JAITAM; นวพร ใจธรรม; Atikamas Makjui; อธิกมาส มากจุ้ย; Silpakorn University; Atikamas Makjui; อธิกมาส มากจุ้ย; suloo62@hotmail.com; suloo62@hotmail.com
22THE DEVELOPMENT SPEAKING ABILITY OF MATTHAYOMSUKSA 2 STUDENTS BY USING TEAM PAIR SOLO TECHNIQUESiriprapa INTAKHONG; สิริประภา อินทคง; Cholticha Homfung; ชลธิชา หอมฟุ้ง; Silpakorn University; Cholticha Homfung; ชลธิชา หอมฟุ้ง; cholticha207@hotmail.com; cholticha207@hotmail.com
22THE DEVELOPMENT OF THAI LITERATURE ACHIEVEMENT OF MATTHAYOMSUKSA 4 STUDENTS BY USING MACRO MODELSumet KHIAOSOPA; สุเมธ เขียวโสภา; Cholticha Homfung; ชลธิชา หอมฟุ้ง; Silpakorn University; Cholticha Homfung; ชลธิชา หอมฟุ้ง; cholticha207@hotmail.com; cholticha207@hotmail.com
22Recreational Sports Participation Model to Enhance the Physical Fitness of Students at Fuzhou Institute of TechnologyXiao Ping LIN; Xiao Ping Lin; Niwat Boonsom; นิวัฒน์ บุญสม; Silpakorn University; Niwat Boonsom; นิวัฒน์ บุญสม; BOONSOM_N2@SU.AC.TH; BOONSOM_N2@SU.AC.TH
22BOON KHAO PRADAPDIN: GOOD EARTHKanchana CHOLSUWAT; กาญจนา ชลสุวัฒน์; Pishnu Supanimit; พิษณุ ศุภนิมิตร; Silpakorn University; Pishnu Supanimit; พิษณุ ศุภนิมิตร; pishnusup@gmail.com; pishnusup@gmail.com
22Activity-Based Learning with Inquiry-Based Learning about secret of the materials to develop learning outcomes and happiness in learning for second grade studentsSupatra IM-SAP; สุภัทรา อิ่มทรัพย์; Ubonwan Songserm; อุบลวรรณ ส่งเสริม; Silpakorn University; Ubonwan Songserm; อุบลวรรณ ส่งเสริม; Ubonwan.su@gmail.com; Ubonwan.su@gmail.com
22THE EFFECTS OF USING MURDOCH INTEGRATED APPROACH (MIA) AND GRAPHIC ORGANIZER TECHNIQUE TO PROMOTE ENGLISH READING COMPREHENSION ABILITIES  OF GRADE 11 STUDENTSKanjanaporn RATTANAWARAPORN; กาญจนาพร รัตนวราภรณ์; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; sxuneeta@hotmail.com; sxuneeta@hotmail.com
22THE EFFECTS OF USING SQ5R READING TEACHING STRATEGIES AND AUTHENTIC MATERIALS TO PROMOTE THE READING COMPREHENSION ABILITIES OF GRADE 12 STUDENTSPattraporn JAIYANGYUEN; ภัทราพร ใจยั่งยืน; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; Silpakorn University; Suneeta Kositchaivat; สุนีตา โฆษิตชัยวัฒน์; sxuneeta@hotmail.com; sxuneeta@hotmail.com
22ACTIVITY-BASED LEARNING WITH PHONIC TECHNIQUES TO PROMOTE SPELLING READING ABILITY AND PARTICIPATION IN LEARNING BEHAVIOUR OF FIRST GRADE STUDENTSSupapit FAYDET; ศุภาพิชญ์ ฝ่ายเดช; Ubonwan Songserm; อุบลวรรณ ส่งเสริม; Silpakorn University; Ubonwan Songserm; อุบลวรรณ ส่งเสริม; Ubonwan.su@gmail.com; Ubonwan.su@gmail.com