Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.001 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
27-Jul-2559
การพัฒนาคุณภาพการให้บริการของงานเวชศาสตร์การสื่อความหมาย กลุ่มงานเวชกรรมฟื้นฟู โรงพยาบาลราชบุรี
อินชูกูล, ฐิติมา
;
INCHUKUL, THITIMA
5-Jul-2559
การศึกษาคุณภาพการให้บริการที่ส่งผลต่อความเชื่อมั่นของผู้บริโภค กรณีศึกษา : บริษัท เทสติ้ง อินสทรูเมนท์ จำกัด
แสงประเสริฐ, ธรรมพฤฒ
;
Sangpraserth, Tummaprut
26-Sep-2559
ความคาดหวังและความพึงพอใจของผู้ปกครองที่มีต่อคุณภาพการให้บริการของ สถาบันกวดวิชาสแควร์พลัส จังหวัดกาญจนบุรี
พิมพิสุทธิ, ณัฐวุฒิ
;
Pimpisut, Nattawut
5-Aug-2559
ความคาดหวังและความพึงพอใจของนักศึกษาระดับบัณฑิตศึกษาที่มีต่อคุณภาพการให้บริการของบัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยศิลปากร
จันทร์พุธ, สุดารัตน์
;
CHANPUT, SUDARAT
18-Apr-2560
คุณภาพการให้บริการของศูนย์การศึกษานอกระบบและการศึกษาตามอัธยาศัยอำเภอบ้านแพ้ว
ชูกร, สยาม
;
Chookorn, Siam
10
The Influence of Service Quality, Perceived Value, and Brand Image towards Willing to Pay through Customer Satisfaction of Government Savings Bank in the Western area of Thailand
Chutima KANJAN
;
ชุติมา แก่นจันทร์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
Factors Relating the Service Quality of Primary Pharmaceutical Service among Diabetes Mellitus Patients in Saraburi Province.
Songwut SARNJANTHUK
;
ทรงวุฒิ สารจันทึก
;
Namfon Sribundit
;
น้ำฝน ศรีบัณฑิต
;
Silpakorn University. Pharmacy
28
A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONS
Pasin JIWMONGKHOLCHAI
;
พศิน จิวมงคลชัย
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
Discover
Author
1
CHANPUT, SUDARAT
1
Chookorn, Siam
1
INCHUKUL, THITIMA
1
Pimpisut, Nattawut
1
Sangpraserth, Tummaprut
1
จันทร์พุธ, สุดารัตน์
1
ชูกร, สยาม
1
พิมพิสุทธิ, ณัฐวุฒิ
1
อินชูกูล, ฐิติมา
1
แสงประเสริฐ, ธรรมพฤฒ
.
next >
Subject
3
SERVICE QUALITY
3
ความคาดหวัง
3
ความพึงพอใจ
2
Brand Image
2
Business
2
Service Quality
1
Assurance
1
Causal Relationship
1
COMMUNICATION SCIENCES AND DISORDERS
1
CONSUMER CONFIDENCE
.
next >
Date issued
5
2500 - 2560
2
2020 - 2099