Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-9 of 9 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
4
DESTINATION BRANDING MODEL DEVELOPMENT TO A COMPETITIVE ADVANTAGE FOR THE MICE INDUSTRY IN THAILAND
Nithikittikarn HEMSUWAN
;
นิธิกิตติกานต์ เหมสุวรรณ์
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4
SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOK
Sarinyo SODSEE
;
สริณโญ สอดสี
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
4
THE RAISING OF SMALL LODGING BUSINESS NETWORKING FOR SUSTAINABILITY CRISIS MANAGEMENT IN PRANBUI, PRAVHUAP KHIRI KHAN
Chissanu AIAMSSARD
;
ชิษณุ เอี่ยมสะอาด
;
Rachanon Taweephol
;
ระชานนท์ ทวีผล
;
Silpakorn University
;
Rachanon Taweephol
;
ระชานนท์ ทวีผล
;
rachanon@ms.su.ac.th
;
rachanon@ms.su.ac.th
4
THE ROLE OF SOCIAL MEDIA MARKETING AND BRAND EXPERIENCE STRATEGIES AFFECTING ON BRAND LOYALTY THROUGH CUSTOMER BRAND ENGAGEMENT AND BRAND EQUITY OF INSTANT NOODLES PRODUCTS
Sirilak KITSOPA
;
ศิริลักษณ์ กิจโสภา
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
Chuanchuen Akkawanitcha
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
4
SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND GUIDELINES FOR CHOOSING HEALTHY CAFE SERVICES IN BANGKOK
Anongnut THRONGAROM
;
อนงนุช ทรงอารมย์
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
Silpakorn University
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
parinya.r@ms.su.ac.th
;
parinya.r@ms.su.ac.th
28
THE CREATIVE INNOVATION MODEL WITH BRAND EXPERIENCE TO CUSTOMER LOYALTY OF NEW ERA POSHTEL ENTREPRENEURS
Daorung FAKTHONG
;
ดาวรุ่ง ฟักทอง
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
innjun@yahoo.com
;
innjun@yahoo.com
28
Key Success Factors for organizing Events of the Thailand Sustainable Event Management Standard (TSEMS) 5 Stars Hotels in Bangkok
Punnaporn WONGJUNPEN
;
ปัณพร วงษ์จันทร์เพ็ญ
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
22
Creative Food Innovations with Cannabis-containing FoodCreating an Improved Consumer Experience Towards Enhancing Business Opportunities for Restaurant Operators in Boutique Hotels
Tharnupat JITHPAKDEEPORNRAT
;
ฐาณุพัชช์ จิตภักดีภรรัชต์
;
RACHANON TAWEEPHOL
;
ระชานนท์ ทวีผล
;
Silpakorn University
;
RACHANON TAWEEPHOL
;
ระชานนท์ ทวีผล
;
rachanon@ms.su.ac.th
;
rachanon@ms.su.ac.th
28
Innovative Service Robot Adoption using Service Quality Assessment in Five-Star Hotel in Bangkok
Boontawee JANTASUWAN
;
บุญทวี จันทสุวรรณ
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
Discover
Subject
7
Accommodation and food service ac...
1
5 Stars hotel
1
Acceptance
1
Activities of extraterritorial or...
1
BANGKOK
1
Brand equity
1
Brand Experience
1
Brand experience
1
Brand Loyalty
1
Brand loyalty
.
next >
Date issued
5
2023