Browsing by Author Prapon Premthongsuk

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
25A Casual Relationship Model of Factor Affecting Happiness at Work of Department Stores Employees in BangkokNantiya BOONYAPRAROPCHAI; นันทิยา บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers  Bangkok and metropolitan regionNantinee BOONYAPRAROPCHAI; นันทินี บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
28A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONSPasin JIWMONGKHOLCHAI; พศิน จิวมงคลชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
4FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO USE COMMERCIAL LOANS OF  SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES  AT KASIKORN BANK IN BANG KHAE BANGKOKKattika RATTANASANTAYAKUL; กัตติกา รัตนสันตยากุล; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
28The influence of electronic word-of-mouth on brand awareness perceived quality and intention to purchase cosmetic products of customers in BangkokSaniwan WATTANANON; ศนิวาร วัฒนานนท์; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH