Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Browsing by Author Prapon Premthongsuk
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 1 to 5 of 5
Issue Date
Title
Author(s)
25
A Casual Relationship Model of Factor Affecting Happiness at Work of Department Stores Employees in Bangkok
Nantiya BOONYAPRAROPCHAI
;
นันทิยา บุญยปรารภชัย
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers Bangkok and metropolitan region
Nantinee BOONYAPRAROPCHAI
;
นันทินี บุญยปรารภชัย
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
28
A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONS
Pasin JIWMONGKHOLCHAI
;
พศิน จิวมงคลชัย
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
4
FACTORS INFLUENCING THE DECISION TO USE COMMERCIAL LOANS OF SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES AT KASIKORN BANK IN BANG KHAE BANGKOK
Kattika RATTANASANTAYAKUL
;
กัตติกา รัตนสันตยากุล
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
28
The influence of electronic word-of-mouth on brand awareness perceived quality and intention to purchase cosmetic products of customers in Bangkok
Saniwan WATTANANON
;
ศนิวาร วัฒนานนท์
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
;
PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH