Browsing by Subject Wholesale and retail sales

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 4 of 4
Issue DateTitleAuthor(s)
28Factors Affecting The Repurchase intentions Of Meat Retailers In Udon Thani's Fresh MarketOatsadawut SOMPHITHAK; อัษฎาวุธ สมพิทักษ์; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
24Guidelines for Promoting Community Participation in of Agricultural Cooperatives Development of Moung Russie District, Battambang Province, of Cambodia Lay SOPHATT; Lay Sophatt; Ratchadaporn Ketanon; รัชฎาพร เกตานนท์; Silpakorn University; Ratchadaporn Ketanon; รัชฎาพร เกตานนท์; KETANONNEAW_R@SU.AC.TH; KETANONNEAW_R@SU.AC.TH
12MARKETING STRATEGY TO EXPAND THE AUDIENCE : A CASE STUDY OF PRO MUSICA BANDNutchanad SURIYAPRUCKSH; นุชนาถ สุริยพฤกษ์; EK-KARACH CHAROENNIT; เอกราช เจริญนิตย์; Silpakorn University; EK-KARACH CHAROENNIT; เอกราช เจริญนิตย์; Ekguitar@gmail.com; Ekguitar@gmail.com
12STRATEGY TO DEVELOP BUSINESS OF THE ELDERLY MUSIC SCHOOL IN BANGKOKBhawaran RATANACHAN; ภวรัญชน์ รัตนจันทร์; EK-KARACH CHAROENNIT; เอกราช เจริญนิตย์; Silpakorn University; EK-KARACH CHAROENNIT; เอกราช เจริญนิตย์; Ekguitar@gmail.com; Ekguitar@gmail.com