Browsing by Author เกิดศิริ เจริญวิศาล

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 12 to 18 of 18 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
12KNOWLEDGE MANAGEMENT MODEL OF PRACHINBURI PROVINCE HERBAL CITY FOR WELLNESS TOURISMManeerat SUKKASEM; มณีรัตน์ สุขเกษม; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
25MICE CITY'S MARKETING MODEL DEVELOPMENT TOWARD THE SUCCESS OF DRIVING MICE CITY'S STRATEGY IN NORTHEASTERN REGION OF THAILANDSuratsa THONGMEE; สุรัชสานุ์ ทองมี; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
1A SERVICE DESIGN STRATEGY TO ENHANCE NEW NORMAL CUSTOMER EXPERIENCE FOR LUXURY CHAIN BEACH HOTELS IN ANDAMAN COAST OF THAILANDPhisunt TINAKHAT; ภิสันติ์ ตินะคัต; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
12THE STRATEGIES FOR DEVELOPING DESTINATION FOR MEETING, INCENTIVE TRAVEL, CONVENTION AND EXHIBITION IN SONGKHLA PROVINCENootchanate KANSAMUT; นุชเนตร กาฬสมุทร์; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
25THAILAND'S MICE PROGRAM COMPETENCY DEVELOPMENT GUIDELINES FOR HIGHER DIPLOMA STUDENTSOrachorn WONGPAN-NGAM; อรชร ว่องพรรณงาม; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
12The Influencing factors of service quality of flight attendants for low cost airlinesPhannakorn SATKULWANITCH; พรรณกร ศาตรกุลวณิชย์; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences
10Value Co-Creation Strategy to Enhance Customer's Engagement of 3 Stars Hotels in Pattaya CitySutha PONGTHAWORNPINYO; สุธา พงศ์ถาวรภิญโญ; Kerdsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University. Management Sciences