Browsing by Author writejoeynow@yahoo.com

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 2 to 8 of 8 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
4The Effect of Activity-Based Learning to Enhance English Reading Comprehension of Ninth Grade StudentsPawarisa DEEUDOM; ปวริศา ดีอุดม; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; Silpakorn University; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; writejoeynow@yahoo.com; writejoeynow@yahoo.com
4The Effect of Integrating the Think Pair Square Share Teaching Strategy with Mind Mapping Created by the GitMind Application on Enhancing Speaking Skills of Grade 11 StudentsSuthee THIANGKAM; สุธี เที่ยงคำ; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; Silpakorn University; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; writejoeynow@yahoo.com; writejoeynow@yahoo.com
4THE EFFECT OF USING JAZZ CHANTS MULTIMEDIA EXERCISESFOR IMPROVING ENGLISH SPEAKING FOR COMMUNICATION ABILITYOF GRADE 4 STUDENTS OF ANUBANPHOTHARAM SCHOOL(CHUMCHONWATBANSING)Duangkamol NA NAKORN; ดวงกมล ณ นคร; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; Silpakorn University; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; writejoeynow@yahoo.com; writejoeynow@yahoo.com
24THE EFFECT OF USING MURDOCH INTEGRATED APPROACH (MIA) TOGETHER WITH GAMIFICATION TO ENHENCE ENGLISH READING COMPREHENSION OF GRADE 7 STUDENTSNapawan MUNGSERI; นภวรรณ มุ่งเสรี; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; Silpakorn University; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; writejoeynow@yahoo.com; writejoeynow@yahoo.com
4THE EFFECTS OF USING MURDOCH INTEGRATED APPROACH (MIA) TOGETHER WITH THE TPACK MODEL TO ENHANCE READING COMPREHENSION OF THE 11th GRADE STUDENTPannanee KUNKITTIKOWIT; พัณนนีย์ กุลกิตติโกวิท; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; Silpakorn University; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; writejoeynow@yahoo.com; writejoeynow@yahoo.com
24THE EFFECTS OF USING THE DIRECTED READING THINKING ACTIVITY (DR-TA) STRATEGY WITH LOCAL CONTEXTUAL READING TEXTS TO DEVELOP READING COMPREHENSION SKILLS OF NINTH GRADE STUDENTS Wipawinee PUNTUTA; วิภาวินี พันธุตา; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; Silpakorn University; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; writejoeynow@yahoo.com; writejoeynow@yahoo.com
4THE EFFECTS OF USING THE STORYLINE TECHNIQUE AND FOLKTALES TO ENHANCE ENGLISH READING COMPREHENSION SKILLS FOR GRADE 7 STUDENTSPichamon PIW-ORNDEE; พิชามนญ์ ผิวอ่อนดี; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; Silpakorn University; Vachira Jantarach; วชิระ จันทราช; writejoeynow@yahoo.com; writejoeynow@yahoo.com