Browsing by Author Nopparat Boonpienpon

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
28The Characteristics of innovation’s perception to Influence the Usage of Online Meeting Applications Amongst Generation Y’s Users in Bangkok.Songsit THETRUNGRUEANG; ทรงสิทธิ์ เทศรุ่งเรือง; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
4Development Of Healthy Chinese Pastry For Snack Break At Events In The MICE City Of ThailandPrapatsara JUNGSANGASOM; ปภัสรา จึงสง่าสม; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
28FACTORS OF PETS INFLUENCER AFFECTING  DECISION TO PURCHASE PET FOOD SUPPLEMENT  OF GENERATION Y CONSUMERSYanika TANUDOM; ญาณิกา ตันอุดม; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
28Guidelines for development of healthy Chinese Banquet Business in Nakhon PathomYuwarin PANJASIRIWIT; ยุวรินทร์ ปัญจสิริวิทย์; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH
28Influence of content marketing strategies on the purchasing decisions of online fashion clothing by Generation YPattharika THONGARSA; ภัทริกา ธงอาษา; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; Silpakorn University; Nopparat Boonpienpon; นพรัตน์ บุญเพียรผล; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH; BOONPIENPON_N@SU.AC.TH