Browsing by Author jitchumkate@gmail.com

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
24Attitudes and Experiences of Generation Y Consumers in Bangkok Affecting Faith-Based Product and Service Purchases through Online ChannelOnsupak PHATWANG; อรสุภัค ผัดวัง; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
28Behavior of exposure to online media that affects the decision to participatein esports eventsPimlapat THURN-IM; พิมพ์ลภัส เถื่อนอิ่ม; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
22E-SERVICE QUALITY WHICH AFFECTED CUSTOMER E-LOYALTY TO USE READAWRITE ONLINE NOVEL PLATFORM IN ACCORDANCE WITH THE ROLE OF TECHNOLOGY ACCEPTANCEKanyawee SAKULTHONG; กัญญาวีร์ สกุลทอง; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
4Influence of Online Marketing Communication Strategies with Content Affecting Decision and Consumer Engagement to Buy Products at Thonburi Fresh Market.Nicharee SURIYACHAIMANEKUL; ณิชชารีย์ สุริยชัยมณีกุล; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com
28MARKETING MIX FROM THE CUSTOMER’S POINT OF VIEW INFLUENCING THE CUSTOMER ENGAGEMENT IN REAL ESTSTE BUSINESS GROUPPhachara PRAPUNWATTANA; พชร ประพันธ์วัฒนะ; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; Silpakorn University; Jittapon Chumkate; จิตพนธ์ ชุมเกตุ; jitchumkate@gmail.com; jitchumkate@gmail.com