Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
Animal Sciences and Agricultural Technology
Archaeology
Architecture
Arts
Decorative Arts
Education
Engineering and Industrial Technology
Graduate School
Industrial Technology
Information and Communication Technology
International College
Management Sciences
Music
Painting Sculpture and Graphic Arts
Painting Sculpture and Graphic Arts and Faculty of Education
Pharmacy
Science
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 13 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
2
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
4
GREEN SERVICE QUALITY MANAGEMENT STRATEGYOF HOTEL BUSINESS IN THAILAND
Supichet TONG-ON
;
สุพิเชษฐ์ ตองอ่อน
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
Silpakorn University
;
Viroj Jadesadalug
;
วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์
;
viroj_jade@hotmail.com
;
viroj_jade@hotmail.com
4
DESTINATION BRANDING MODEL DEVELOPMENT TO A COMPETITIVE ADVANTAGE FOR THE MICE INDUSTRY IN THAILAND
Nithikittikarn HEMSUWAN
;
นิธิกิตติกานต์ เหมสุวรรณ์
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4
SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOK
Sarinyo SODSEE
;
สริณโญ สอดสี
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
Thanakrit Sangchoey
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
4
THE RAISING OF SMALL LODGING BUSINESS NETWORKING FOR SUSTAINABILITY CRISIS MANAGEMENT IN PRANBUI, PRAVHUAP KHIRI KHAN
Chissanu AIAMSSARD
;
ชิษณุ เอี่ยมสะอาด
;
Rachanon Taweephol
;
ระชานนท์ ทวีผล
;
Silpakorn University
;
Rachanon Taweephol
;
ระชานนท์ ทวีผล
;
rachanon@ms.su.ac.th
;
rachanon@ms.su.ac.th
4
Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic.
Natcha RIABROY
;
ณัชชา เรียบร้อย
;
Manassinee Boonmeesrisa-Nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
Silpakorn University
;
Manassinee Boonmeesrisa-Nga
;
มนัสสินี บุญมีศรีสง่า
;
boonmeesrisanga_m@su.ac.th
;
boonmeesrisanga_m@su.ac.th
4
FACTORS INFLUENCING SATISFACTION, REPURCHASE INTENTION AND ELECTRONIC WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION OF CUSTOMERS TO PHAI KHWANG RESTAURANT, SUPHANBURI PROVINCE
Surapong WANTANAKUL
;
สุรพงษ์ วรรธนะกุล
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
Silpakorn University
;
THANAKRIT SANGCHOEY
;
ธนกฤต สังข์เฉย
;
sangchoey_t@su.ac.th
;
sangchoey_t@su.ac.th
4
The Relationship between Prevention and Appraisal Cost, Failure Cost and Performance in the Hospitality Business
Chanittha SONLEE
;
ชนิษฐา สนหลี
;
Issaraporn Thanupon
;
อิสราภรณ์ ทนุผล
;
Silpakorn University
;
Issaraporn Thanupon
;
อิสราภรณ์ ทนุผล
;
thanupon_i@su.ac.th
;
thanupon_i@su.ac.th
4
SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND GUIDELINES FOR CHOOSING HEALTHY CAFE SERVICES IN BANGKOK
Anongnut THRONGAROM
;
อนงนุช ทรงอารมย์
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
Silpakorn University
;
Parinya Roonpho
;
ปริญญา หรุ่นโพธิ์
;
parinya.r@ms.su.ac.th
;
parinya.r@ms.su.ac.th
28
THE CREATIVE INNOVATION MODEL WITH BRAND EXPERIENCE TO CUSTOMER LOYALTY OF NEW ERA POSHTEL ENTREPRENEURS
Daorung FAKTHONG
;
ดาวรุ่ง ฟักทอง
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
Silpakorn University
;
Pitak Siriwong
;
พิทักษ์ ศิริวงศ์
;
innjun@yahoo.com
;
innjun@yahoo.com
28
Key Success Factors for organizing Events of the Thailand Sustainable Event Management Standard (TSEMS) 5 Stars Hotels in Bangkok
Punnaporn WONGJUNPEN
;
ปัณพร วงษ์จันทร์เพ็ญ
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
Silpakorn University
;
Kaedsiri Jaroenwisan
;
เกิดศิริ เจริญวิศาล
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
;
JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
Discover
Subject
7
Hotel, restaurant and catering
2
Restaurant
1
4 star Hotel
1
5 Stars hotel
1
BANGKOK
1
Banquet Room
1
Brand Experience
1
Brand Loyalty
1
Business continuity strategy
1
Business innovation
.
next >
Date issued
8
2023