Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12Factors Influencing the Employee’s Work Performance of Bangkok Bank in Nakhon PathomPisit NADSOONGWONG; พิสิฐ นัดสูงวงศ์; Krisada Pornprapa; กฤษฎา พรประภา; Silpakorn University. Management Sciences
1Factors Influencing the Loyalty of Online Clothing Customer in Bangkok and Metropolitan RegionSuwanan SANGCHU; สุวนันท์ สังข์ชู; PRAPON PREMTHONGSUK; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
4SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOKSarinyo SODSEE; สริณโญ สอดสี; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4Factors Affecting Satisfaction and Behavioral Intention of Tourists Visiting Kaeng Krachan National ParkSuparuek HANPRASERT; ศุภฤกษ์ ฮั้นประเสริฐ; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
28A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONSPasin JIWMONGKHOLCHAI; พศิน จิวมงคลชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH