Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 12 (Search time: 0.001 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
12The Factors of customer who choose credit card or debit card for payment when they are go broadNathida RERNGGASETTAKORN; ณธิดา เริงเกษตรกรณ์; Keatkhamjorn Meekanon; เกียรติกำจร มีขนอน; Silpakorn University. International College
12MEASURING SERVICE QUALITY OF FOREIGN AND THAI CUSTOMERS TOWARD LUXURIOUS SHOPPING MALLS IN BANGKOK THROUGH SERVQUAL  Nattaphol BANGVIROONRAG; ณัฐพล บ่างวิรุฬห์รักษ์; Ardiporn Khemarangsan; อดิพร เขมะรังสรรค์; Silpakorn University. International College
12THE SUITABLE MODEL OF ACCOMMODATION FOR TOURISM IN SONGKHLA OLD TOWN Yingrak CHAKCHAROEN; ยิ่งรัก จักรเจริญ; Sippanan Nuanla-ong; สิปปนันท์ นวลละออง; Silpakorn University. International College
12AN EMPIRICAL STUDY OF THE FACTORS INFLUENCING CUSTOMERS’ PURCHASE INTENTION OF DIGITAL CAMERATattep SINJANAKHOM; ทัตเทพ สิญจนาคม; Jantima Banjongprasert; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College
12Service provider’s perception of Chinese tourist behaviorManassavee JARUROJPAKORN; มนัสวี จารุโรจน์ปกรณ์; Keatkhamjorn Meekanon; เกียรติกำจร มีขนอน; Silpakorn University. International College
12The investigation of Shoppers' intention in purchasing online global brandWarissara VITOONPHUN; วริศรา วิฑูรย์พันธุ์; Keatkhamjorn Meekanon; เกียรติกำจร มีขนอน; Silpakorn University. International College
2Knowledge Acquisition and Networking in International Trade Show: The Impact on Market Selection and Market Entry ModesSomcanae YODPRAM; สมคะเน ยอดพราหมณ์; Jantima BANJONGPRASERT; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College
2STRATEGIC IMPLEMENTATION: A CASE OF MICE HOTELS IN THAILANDKamonluk PHOPHAN; กมลลักษณ์ โพธิ์พันธุ์; Jantima BANJONGPRASERT; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College
2SUSTAINABLE LEAN MANUFACTURING AND SUSTAINABLE PERFORMANCE: TOWARD THE CONCEPTUALIZATION, OPERATIONALIZATION, AND EMPIRICAL INVESTIGATION OF MNCSJuthamas BROMMANOP; จุฑามาส พรหมมาณพ; Jantima BANJONGPRASERT; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College
1Exploring the effects of branding, online factors and motivational factors on online impulse buying of beauty products :An application of Stimulus-Organism- Response modelPunchaya HIRANRITHIKORN; ปุณชญา หิรัญฤทธิกร; Jantima Banjongprasert; จันทิมา บรรจงประเสริฐ; Silpakorn University. International College