Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.002 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
17
Factors Affecting Trust of E-Marketplace in Thailand
Kacheenuch SAWASDINAM
;
ขจีนุช สวัสดินาม
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
26
The Influence of Leader-Member Exchange and Trust Towards Organizational Citizenship Behavior Through Job Satisfaction of Bank of Ayudhya Public Company Limited in The Western Region
Wimonwan CHIANGVILAWAN
;
วิมลวรรณ เจียงวิลาวัณย์
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
18
FACTORS AFFECTING INTENTION TO USE ELECTRONIC SERVICE VIA MOBILE BANKING OF GOVERMENT SAVING BANK IN RATCHABURI PROVINCE
Nattapol SUTTISAKSRI
;
ณัฐพล สุทธิศักดิ์ศรี
;
AMARIN TAWATA
;
อมรินทร์ เทวตา
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
The influence of online shopping safety and product quality on the trust and loyalty of online customers in bangkok and metropolitan region
Ratchanon CHAIJAROEN
;
รัชชานนท์ ชัยเจริญ
;
PRAPON PREMTHONGSUK
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers Bangkok and metropolitan region
Nantinee BOONYAPRAROPCHAI
;
นันทินี บุญยปรารภชัย
;
Prapon Premthongsuk
;
ประพล เปรมทองสุข
;
Silpakorn University. Management Sciences
25
Emotional Marketing and Online Experiences Influencing Trust and Brand Loyalty of Thai fans towards South Korean Artist Products in E-marketplace.
Parawee PHANOTE
;
ภารวี พล้าโน๊ต
;
SIRICHAI DEELERS
;
สิริชัย ดีเลิศ
;
Silpakorn University. Management Sciences
1
The Influence of Brand Equity and Trust on Behavior Intention of Green Consumer
Sangtawan PHETSUWAN
;
แสงตะวัน เพชรสุวรรณ
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University. Management Sciences
4
Knowledge Sharing and Innovative Work Behavior of Supervisory Level in Packaging Company.
Bhakin ANGKAVICHAI
;
ภาคิน อังควิชัย
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
Silpakorn University
;
CHUANCHUEN AkKAWANITCHA
;
ชวนชื่น อัคคะวณิชชา
;
akkawanitcha@hotmail.com
;
akkawanitcha@hotmail.com
Discover
Subject
8
Business
5
Trust
3
trust
2
ตลาดกลางพาณิชย์อิเล็กทรอนิกส์
1
Actual Use
1
Attitude
1
behavioral intentions
1
Brand Loyalty
1
brand value
1
e-commerce website
.
next >
Date issued
1
2023
1
2022