Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Help
Sign on to:
My DSpace
Receive email
updates
Edit Profile
DSpace
JSPUI
DSpace preserves and enables easy and open access to all types of digital content including text, images, moving images, mpegs and data sets
Learn More
DSpace at Silpakorn University
Search
Search:
All of DSpace
Silpakorn University
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 991-1000 of 1049 (Search time: 0.003 seconds).
previous
1
...
97
98
99
100
101
102
103
...
105
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
8-Jan-2559
FACTORS AFFECTING SRI LANKAN TOURISTS IN THAILAND: BUDDHISM, HISTORIC SIGHTSEEING, AND SHOPPING
Perera, Gamameda
14-Jul-2559
READINESS OF BUSINESS EXPANSION OF SOFTWARE DEVELOPMENT SMES IN THAILAND TOWARD THE ASEAN ECONOMIC COMMUNITY (AEC)
Chomphaiboon, Sathita
28-Jul-2559
THE CRITICAL FACTOR THAT IMPACTS CHINESE TOURISTS DECISION MAKING TO CHOOSE BANGKOK AS THEIR DESTINATION
Ruengwimolwet, Tanut
11-Jan-2560
แนวทางการจัดกิจกรรมศิลปะในพิพิธภัณฑ์ศิลปะ เพื่อส่งเสริมประสบการณ์สุนทรียะ สำหรับนักเรียนประถมศึกษา
ทองสีดา, อนิวัฒน์
;
Tongseeda, Aniwat
10-Jan-2560
การพัฒนากิจกรรมศิลปวิจารณ์ เพื่อส่งเสริมสุนทรียะและการประเมินค่า สำหรับนักเรียนระดับชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 5
รุ่งทวีทรัพย์, สิทธินันท์
;
Rungtaweesub, Sittinan
10-Jan-2560
มิติการตกกระทบ
อุสาหะวงค์, พรพิชชา
;
Usahawong, Pornpitcha
10-Jan-2560
พิษภัยจากอาหารบริโภคนิยม
อุปมา, สิปปกร
;
Upama, Sippakorn
8-Jan-2559
THE IMPACT OF CUSTOMER PERCEPTION TOWARD THE SPA'S SCENT TO BRAND RECOGNITION AND CONSEQUENT RESULT TO BRAND EXTENSION ON RELATED OLFACTORY PRODUCTS IN SPAS : A CASE STUDY OF ELEMIS SPA BANGKOK
Kongcharoen, Rattanapong
5-Aug-2559
THE COMPARISON OF CRITICAL FACTORS BETWEEN FIRST TIME CUSTOMER AND REPEAT CUSTOMER FOR HOTELS IN HIGH POTENTIAL TOURISM AREAS; A CASE STUDY OF BANGKOK, HUAHIN (PRACHUAP KHIRI KHAN) AND NAKHON PATHOM
Laytikun, Supalak
8-Jan-2559
SUSTAINABLE DEVELOPMENT AS A WAY OF LIFE UNDER THE SUFFICIENCY ECONOMY PHILOSOPHY: A CASE STUDY OF BAAN OMLONG, MAESAB SUBDISTRICT, SAMOENG DISTRICT, CHIANG MAI PROVINCE
Karunee, Thamonwan
Discover
Author
2
Areekit, Pornpen
2
Limrattanaphattarakun, Wason
2
Pannengpetch, Nattawoot
2
Pantewan, Nichawan
2
Sri-ariyakul, Suchaya
2
Sriwichian, Kanlaya
2
Wiriya, Pharichat
2
ปั้นเหน่งเพชร, ณัฐวุฒิ
2
ปานเทวัญ, ณิชวรรณ
2
ลิ่มรัตนภัทรกุล, วสันต์
.
next >
Subject
14
การตัดสินใจ
11
DEVELOPMENT
10
MARKETING MIX FACTORS
10
MOTIVATION
10
จิตรกรรม
10
ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาด
10
ผู้สูงอายุ
8
DECISION MAKING
8
MANAGEMENT
8
MARKETING MIX
.
next >
Date issued
151
2560
814
2559
84
2558