Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 11-18 of 18 (Search time: 0.002 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4The structure relationship of entrepreneurial orientation marketing capability and innovation management influence of firm performance of small and medium enterprises in the lower central region of Thailand Sasita NAKPUNTAWONG; ศศิตา นาคพันธวงศ์; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; Silpakorn University; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
24A new positioning strategy driven by green business of environmental friendly restaurant operatorsSupawadee THONGPAK; สุภาวดี ธงภักดิ์; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; Silpakorn University; Pitak Siriwong; พิทักษ์ ศิริวงศ์; innjun@yahoo.com; innjun@yahoo.com
24Factors and consequences of personnel’s knowledge sharing and creativity affiliated with the commercial bank in the western part of ThailandDollawich TUBTIMDANG; ดลวิชญ์ ทับทิมแดง; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; Chuanchuen Akkawanitcha; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com
24The Influence of Hybrid Work Model on Intellectual Capital and Innovative Work BehaviorCholthicha JAOWILAS; ชลธิชา เจ้าวิลาส; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; Silpakorn University; Panuschagone Simakhajornboon; พนัชกร สิมะขจรบุญ; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH; SIMAKHAJORNBOON_P@SU.AC.TH
24Adaptation of fashion clothing entrepreneurs in department stores during COVID-19 in Bangkok MetropolisKamontip PLAISAP; กมลทิพย์ พลายทรัพย์; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; Silpakorn University; Prasopchai Pasunon; ประสพชัย พสุนนท์; pasunon@gmail.com; pasunon@gmail.com
24The Structural Relationship of Market Orientation and Eco Innovation Influence of Business Performance in Industry Manufacturing of Automotive Assembly Components in Thailand: Analysis of The Moderating Role of Environmental TurbulenceSudarat KHUNBAMRUNG; สุดารัตน์ ขุนบำรุง; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; Silpakorn University; Chongrug Pariwatnanont; จงรัก ปริวัตรนานนท์; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH; PARIWATNANONT_C@SU.AC.TH
28A CAUSAL RELATIONSHIP MODEL OF SERVICE QUALITY AND BRAND IMAGE AFFECTING SATISFACTION AND REPURCHASEBAN OF FOOD DELIVERY APPLICATIONSPasin JIWMONGKHOLCHAI; พศิน จิวมงคลชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH; PREMTHONGSUK_P@SU.AC.TH
28FACTORS INFLUENCING INTENTION TO STAY OF GOVERNMENT EMPLOYEES IN CHATUCHAK DISTRICT BANGKOKAndaman WATTANAVARANGKUL; อันดามัน วัฒนวรางกูร; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; Silpakorn University; Phrutsaya Piyanusorn; ภฤศญา ปิยนุสรณ์; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH; PIYANUSORN_P@SU.AC.TH