Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.002 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
4GREEN SERVICE QUALITY MANAGEMENT STRATEGYOF HOTEL BUSINESS IN THAILANDSupichet TONG-ON; สุพิเชษฐ์ ตองอ่อน; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; Silpakorn University; Viroj Jadesadalug; วิโรจน์ เจษฎาลักษณ์; viroj_jade@hotmail.com; viroj_jade@hotmail.com
4DESTINATION BRANDING MODEL DEVELOPMENT TO A COMPETITIVE ADVANTAGE FOR THE MICE INDUSTRY IN THAILANDNithikittikarn HEMSUWAN; นิธิกิตติกานต์ เหมสุวรรณ์; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; Silpakorn University; Kaedsiri Jaroenwisan; เกิดศิริ เจริญวิศาล; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH; JAROENWISAN_K@SU.AC.TH
4SERVICE QUALITY FACTORS, FOOD QUALITY AND PRICE VALUE ON CUSTOMER SATISFACTION AND REVISIT INTENTION OF CUSTOMERS IN BANGKOKSarinyo SODSEE; สริณโญ สอดสี; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; Thanakrit Sangchoey; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4THE RAISING OF SMALL LODGING BUSINESS NETWORKING FOR SUSTAINABILITY CRISIS MANAGEMENT IN PRANBUI, PRAVHUAP KHIRI KHANChissanu AIAMSSARD; ชิษณุ เอี่ยมสะอาด; Rachanon Taweephol; ระชานนท์ ทวีผล; Silpakorn University; Rachanon Taweephol; ระชานนท์ ทวีผล; rachanon@ms.su.ac.th; rachanon@ms.su.ac.th
4Marketing Mix Factors Affecting Selection of Seminar Room Services of 4-Star Hotels in Bangkok, after the COVID-19 pandemic. Natcha RIABROY; ณัชชา เรียบร้อย; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; Silpakorn University; Manassinee Boonmeesrisa-Nga; มนัสสินี บุญมีศรีสง่า; boonmeesrisanga_m@su.ac.th; boonmeesrisanga_m@su.ac.th
4FACTORS INFLUENCING SATISFACTION, REPURCHASE INTENTION AND ELECTRONIC WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION OF CUSTOMERS TO PHAI KHWANG RESTAURANT, SUPHANBURI PROVINCESurapong WANTANAKUL; สุรพงษ์ วรรธนะกุล; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; Silpakorn University; THANAKRIT SANGCHOEY; ธนกฤต สังข์เฉย; sangchoey_t@su.ac.th; sangchoey_t@su.ac.th
4The Relationship between Prevention and Appraisal Cost, Failure Cost and Performance in the Hospitality BusinessChanittha SONLEE; ชนิษฐา สนหลี; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; Silpakorn University; Issaraporn Thanupon; อิสราภรณ์ ทนุผล; thanupon_i@su.ac.th; thanupon_i@su.ac.th
4SOCIAL CONSTRUCTION OF MEANING, SOURCE OF MEANING AND GUIDELINES FOR CHOOSING HEALTHY CAFE SERVICES IN BANGKOKAnongnut THRONGAROM; อนงนุช ทรงอารมย์; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; Silpakorn University; Parinya Roonpho; ปริญญา หรุ่นโพธิ์; parinya.r@ms.su.ac.th; parinya.r@ms.su.ac.th