Search


Current filters:

Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-5 of 5 (Search time: 0.001 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
26The Influence of Leader-Member Exchange and Trust Towards Organizational Citizenship Behavior Through Job Satisfaction of Bank of Ayudhya Public Company Limited in The Western RegionWimonwan CHIANGVILAWAN; วิมลวรรณ เจียงวิลาวัณย์; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University. Management Sciences
18FACTORS AFFECTING INTENTION TO USE ELECTRONIC SERVICE VIA MOBILE BANKING OF GOVERMENT SAVING BANK IN RATCHABURI PROVINCE Nattapol SUTTISAKSRI; ณัฐพล สุทธิศักดิ์ศรี; AMARIN TAWATA; อมรินทร์ เทวตา; Silpakorn University. Management Sciences
25A Casual Relationship Model of Factors affecting the intent of buying online products of Generation Baby Boomers and Generation X consumers  Bangkok and metropolitan regionNantinee BOONYAPRAROPCHAI; นันทินี บุญยปรารภชัย; Prapon Premthongsuk; ประพล เปรมทองสุข; Silpakorn University. Management Sciences
25Emotional Marketing and Online Experiences Influencing Trust and Brand Loyalty of Thai fans towards South Korean Artist Products in E-marketplace.Parawee PHANOTE; ภารวี พล้าโน๊ต; SIRICHAI DEELERS; สิริชัย ดีเลิศ; Silpakorn University. Management Sciences
4Knowledge Sharing and Innovative Work Behavior of Supervisory Level in Packaging Company.Bhakin ANGKAVICHAI; ภาคิน อังควิชัย; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; Silpakorn University; CHUANCHUEN AkKAWANITCHA; ชวนชื่น อัคคะวณิชชา; akkawanitcha@hotmail.com; akkawanitcha@hotmail.com